Τι «κρύβεται» κάτω από το αμάξωμα του Honda e

Από το ρεύμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που αναμένεται να κατακλύσουν τις αγορές τα επόμενα χρόνια, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και η Honda, η οποία θα κάνει την είσοδό της με το Honda e.

Το πρώτο όχημα της ιαπωνικής μάρκας βασισμένο στη νέα αποκλειστική πλατφόρμα EV, έχει αναπτυχθεί με επίκεντρο το αστικό περιβάλλον και για να προσφέρει μια ευχάριστη οδήγηση. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο και κεντρικά μέσα στο μεταξόνιο του αυτοκινήτου, παρέχοντας την ιδανική κατανομή βάρους 50:50 και χαμηλό κέντρο βάρους για βέλτιστη σταθερότητα. Η ισχύς από τον ηλεκτροκινητήρα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, επιτρέποντας ακρίβεια στο χειρισμό του τιμονιού ακόμα και κατά την πλήρη επιτάχυνση. Επιπλέον, το Honda e θα πατάει σε ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς, ενώ τμήματά της αποτελούνται από σφυρήλατο αλουμίνιο.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 35,5 kWh είναι υδρόψυκτη και μπορεί να φορτιστεί είτε μέσω Type 2 AC σύνδεσης, ή με ταχυφορτιστή CCS2 DC. Η αυτονομία της ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα, ενώ το 80% μπορεί να φορτιστεί σε 30 λεπτά. Η υποδοχή για το καλώδιο της πρίζας είναι ενσωματωμένη στο εμπρός καπό, με τον LED φωτισμό να είναι ορατός σε ένα γυάλινο πλαίσιο για να το βλέπει ο οδηγός και να πληροφορείται για την κατάσταση της φόρτισης. Επίσης, αυτή η θέση της υποδοχής επιτρέπει εύκολη είσοδο από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου ή από κάθε πλευρά.

H Honda έχει ήδη λάβει 31.000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για το Honda e και οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν κράτηση για παραγγελία προτεραιότητας στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γερμανία, Γαλλία και Νορβηγία ή να δηλώσουν το ενδιαφέρον του σε άλλες Ευρωπαϊκές αγορές μέσω των sites της Honda.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here