«Έφοδος» Μηταράκη στον ΕΦΚΑ: «Τηλεφωνούσα και δεν απαντούσαν»

Απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), που εδρεύει στην Αθήνα, πραγματοποίησε σήμερα, Παρασκευή (12/07), ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νότης Μηταράκης.

Η απροειδοποίητη επίσκεψη του υφυπουργού πραγματοποιήθηκε έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες του να επικοινωνήσει με το «1555» και την διάρκεια της συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

«Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτηρίου είναι απαράδεκτες», δήλωσε μετά την επίσκεψη του Νότης Μηταράκης.

«Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες», τόνισε ο υφυπουργός.

(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here