Ο Μηταράκης τηλεφωνούσε στο 1555 του ΕΦΚΑ και δεν του απαντούσαν. Πήγε εκεί.

Ο υφυπουργός Εργασίας Νότης Μηταράκης πήρε την κατάσταση στα χέρια του!
Πήγε επί τόπου στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ για να δει από μόνος του τι γίνεται.
Μίλησε με υπαλλήλους και πολίτες και διαπίστωσε ότι οι συνθήκες εργασίας είναι απαράδεκτες!

Απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), που εδρεύει στην Αθήνα, αναγκάστηκε να κάνει ο υφυπουργός Εργασίας Νότης Μηταράκης. Αιτία; Οι επανειλημμένες προσπάθειες που έκανε να επικοινωνήσει με το 1555, αλλά δεν του απαντούσε κανείς!

Έτσι, ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νότης Μηταράκης, πήγε στον ΕΦΚΑ και συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

Μετά την επίσκεψη ο κ. Μηταράκης δήλωσε: «Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες» τόνισε ο κ. Μηταράκης.

Πηγή: www.newsit.gr

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here