Έχετε λίπος στην μέση σας; Εδώ είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε για αυτό

Πείτε αντίο στο λίπος στην μέση με αυτές τις έξυπνες συμβουλές!
Είναι εμφανή ιδιαίτερα όταν φοράτε στενά παντελόνια: μιλάμε για τα ψωμάκια στην περιοχή της μέσης. Είναι πολύ δύσκολο να απαλλαγείτε από αυτά αλλά όχι και ακατόρθωτο. Το σημαντικό είναι να κάνετε τις σωστές ασκήσεις έτσι ώστε να επικεντρωθείτε στην περιοχή αυτή. Σημαντική είναι επίσης μια σωστή δίαιτα.

Η άσκηση είναι σημαντική!

Κάψιμο λίπους
Αν θέλετε να ξεκινήσετε να καίτε το λίπος αυτό, το πιο σημαντικό πράγμα είναι να ασκήστε τακτικά. Είναι επίσης σημαντική η άσκηση ενδυνάμωσης επειδή με αυτό τον τρόπο δυναμώνετε τους μύες και αυτοί με την σειρά τους βοηθούν στο κάψιμο των θερμίδων. Το λίπος στην μέση σας δεν θα εξαφανιστεί άμεσα, αλλά ενδυναμώνοντας τους μύες σας η μέση σας θα δείχνει πιο γυμνασμένη. Αυτό συμβαίνει επειδή το σώμα σας θα καίει περισσότερο λίπος ακόμα και όταν δεν κινήστε αν έχετε δημιουργήσει αρκετό μυϊκό ιστό.

Φαγητό
Μια σωστή δίαιτα είναι πολύ σημαντική αν θέλετε να απαλλαγείτε από το λίπος στην μέση. Τρώγοντας συχνά αλλά μικρές μερίδες βοηθάτε τον μεταβολισμό σας και αυτό με την σειρά του σας βοηθάει να καίτε το λίπος πιο γρήγορα. Βεβαιωθείτε ότι τρώτε κυρίως μη επεξεργασμένα προϊόντα όπως λαχανικά, φρούτα, ψωμί ολικής άλεσης, μαύρο ρύζι και ζυμαρικά ολικής άλεσης. Προσπαθήστε να καταναλώνετε όσο το δυνατόν λιγότερη ζάχαρη ενώ εξαιρετικές είναι και οι φυτικές ίνες. Είναι πιο δύσκολες στην πέψη με αποτέλεσμα το σώμα να πρέπει να δουλέψει περισσότερο και αυτό βοηθάει πάρα πολύ στο κάψιμο του λίπους!

Αερόβια άσκηση
Η αερόβια άσκηση θα αυξήσει τον καρδιακό παλμό σας και θα κάψει το λίπος. Προσπαθήστε να συνδυάσετε αερόβια άσκηση με ασκήσεις ενδυνάμωσης όπως πιέσεις στον πάγκο και βάρη.

Ασκήσεις για το σπίτι
Το καλό με τις δύο επόμενες ασκήσεις είναι ότι μπορείτε να τις κάνετε στην άνεση του σπιτιού σας.

▪ Άσκηση 1: Ξαπλώστε ανάσκελα (καλύτερα πάνω σε ένα χαλάκι για γιόγκα αλλά και οποιοδήποτε άλλο χαλάκι) και σφίξτε τα οπίσθια σας σαν να προσπαθείτε να κρατήσετε ένα κέρμα ανάμεσα τους. Τεντώστε τα χέρια και τα πόδια σας. Σηκώστε τα χέρια, τους ώμους και τα πόδια σας από το έδαφος και μείνετε σε αυτή την θέση για δέκα δευτερόλεπτα. Χαλαρώστε και επαναλάβετε αυτή την άσκηση όσο το δυνατόν περισσότερες φορές σε ένα λεπτό.

▪ Άσκηση 2: Ξαπλώστε μπρούμυτα σε ένα χαλάκι. Κρατήστε το λαιμό σας σε ευθεία με την σπονδυλική σας στήλη. Σηκώστε τα πόδια, τα χέρια και το στήθος σας από το έδαφος. Κάντε ότι ‘κολυμπάτε’ σηκώνοντας τα χέρια και τα πόδια σας ψηλότερα και κινώντας τα πάνω κάτω. Συνεχίστε για ένα λεπτό. Ξεκουραστείτε για 15 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε την άσκηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here