Σκόνη, πρόσφυγες και σκουπίδια: Οι δηλώσεις του Μπαλάσκα που προκάλεσαν σάλο

Την παρέμβαση του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. προκάλεσαν οι δηλώσεις του εκπροσώπου της Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ) Σταύρου Μπαλάσκα –  Οι χαρακτηρισμοί του για ανθρώπους που βρίσκονται στα Εξάρχεια χωρίς να προσδιορίζει αρχικά ποιους ακριβώς εννοεί όταν αναφέρεται στην «ξεκαθάριση των Εξαρχείων» προκάλεσαν τσουνάμι αντιδράσεων, αν και ο ίδιος ανασκεύασε λέγοντας ότι παρερμηνεύθηκαν οι δηλώσεις του. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΑΣ, με εντολή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου Μιχαήλ Καραμαλάκη, από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας διαβιβάστηκαν στην Εισαγγελία Αθηνών τα σχόλια του συνδικαλιστή σε τηλεοπτική εκπομπή, για τη σημερινή αστυνομική επιχείρηση εκκένωσης τεσσάρων υπό κατάληψη κτηρίων στην περιοχή των Εξαρχείων.

Παράλληλα, διατάχθηκε η διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (Ε.Δ.Ε.).

Ο Σταύρος Μπαλάσκας αποκάλεσε «σκόνη» τους πρόσφυγες και μετανάστες και «σκουπίδια» τους ακροαριστερούς και καταληψίες στα Εξάρχεια.

Σχολιάζοντας την εκκένωση των καταλήψεων που έγινε το πρωί της Δευτέρας στα Εξάρχεια, ο Σταύρος Μπαλάσκας είπε στο ΣΚΑI:

«Εκκίνησε μια αθόρυβη νέας τεχνολογίας – θα μπορούσαμε να πούμε- ηλεκτρική σκούπα η οποία είναι η αστυνομία, και αυτή σιγά σιγά θα ρουφήξει όλα τα σκουπίδια μέσα από τα Εξάρχεια προοδευτικά, δημοκρατικά, με σχέδιο από τα επιτελεία της αστυνομίας».

«Με την παρομοίωση σκουπίδια εννοείτε την παραβατικότητα και τα φαινόμενα ανομίας;» ρώτησε η δημοσιογράφος του τηλεοπτικού σταθμού. «Όχι τους ανθρώπους;», σημείωσε.

«Βεβαίως δεν εννοούμε τους ανθρώπους που αποτελούν μία σκόνη που μπορεί να έχει ενοχλητικό χαρακτήρα αλλά δεν έχει καίριο χαρακτήρα για τα Εξάρχεια, εννοούμε τα πραγματικά σκουπίδια στις άλλες δέκα καταλήψεις τις οποίες τις έχουν σκληροί ποινικοί, ακροαριστεροί, ακροαναρχικοί, άνθρωποι ιδιαίτεροι, τότε θα έχει πολύδημοσιογραφικό ψωμί που θα μπορέσουμε να το συζητήσουμε και εδώ», ήταν η απάντηση του αντιπροέδρου της ΠΟΑΣΥ.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here