30 εκατ. ευρώ για στήριξη των επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πτώχευση της Thomas Cook.


Πρόγραμμα 30 εκατ. ευρώ για στήριξη των επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πτώχευση της Thomas Cook ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, την Τρίτη (26.11.2019).

Όπως διευκρίνισε  κ. Θεοχάρης: “Στις επόμενες δύο εβδομάδες θα έχει υπογραφεί ένα πρόγραμμα ύψους 30 εκατομμυρίων για τη στήριξη των εργαζομένων, ποσό πολύ σημαντικό και για το κλείσιμο της φετινής χρονιάς και για την επόμενη και για το 2021. Αυτό το πρόγραμμα θα αφορά την επιχορήγηση του 100% των εργοδοτικών εισφορών μέχρι το ύψος των 500 ευρώ για τους εργαζομένους σε επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από το ζήτημα της Thomas Cook”.

Σχετικά με τις ενέργειες που έγιναν στα ευρωπαϊκά όργανα, ο υπουργός Τουρισμού ανέφερε: “Στις 24 Οκτωβρίου το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε υπέρ της καλύτερης προστασίας των καταναλωτών και των εργαζομένων από γεγονότα πτώχευσης, σαν αυτό της Thomas Cook, αλλά και υπέρ της χρήσης ευρωπαϊκών εργαλείων για τη στήριξη των επιχειρήσεων σε τέτοια γεγονότα πτώχευσης. Την ίδια μέρα συνεδρίασε η Ομάδα Εργασίας της Ανταγωνιστικότητας και της Ανάπτυξης και το Υπουργείο, που έλαβε μέρος σε αυτήν τη συνεδρίαση, επαναβεβαίωσε την ανάγκη και τη σημασία της πρόσβασης στη χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του τουρισμού. Αυτή είναι μία ανάγκη την οποία θα στηρίξουμε σε όλα τα επόμενα στάδια της συζήτησης σε σχέση με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα του 2021 – 2027, ενώ κάναμε συνάντηση στις 7 Νοεμβρίου και με την αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα”.

Ο κ. Θεοχάρης ανέφερε επίσης πως “το γεγονός ότι δράσαμε άμεσα και το γεγονός ότι στηρίξαμε τους επαγγελματίες του κλάδου είναι ο λόγος για τον οποίο και τον Σεπτέμβριο τα στοιχεία είναι θετικά, με αύξηση στα έσοδα 16% σε σχέση με πέρσι και 14% αύξηση στο εννεάμηνο”.

Τέλος, ο υπουργός Τουρισμού προανήγγειλε την ενίσχυση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ για την επόμενη χρονιά, λέγοντας χαρακτηριστικά πως “ήδη ξεκινήσαμε τη διαφημιστική προβολή για Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τη χειμερινή περίοδο, ώστε να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την τουριστική κίνηση στους δύσκολους μήνες του χειμώνα. Αλλά θα ξεκινήσει και διαφημιστική προβολή της χρονιάς τον Ιανουάριο του 2020. Όχι όπως το 2019 που ξεκίνησε 4 εβδομάδες πριν τις εκλογές”.

Πηγή: www.newsit.gr


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ