Τα τηλεοπτικά προγράμματα που «χτύπησαν κόκκινο» το 2019! (photos)


Η φετινή τηλεοπτική σεζόν ήταν γεμάτη και κατ’ επέκταση οι τηλεθεατές είχαν να διαλέξουν ανάμεσα σε μια πληθώρα projects, τόσο σε ψυχαγωγικό όσο και σε ενημερωτικό επίπεδο.

Μυθοπλασία, reality shows, talent shows και σχολιαστικές εκπομπές έπεσαν στην αρένα της τηλεθέασης και ναι, υπάρχουν νικητές.

Κι αφού θα πάει, λοιπόν, ο παλιός ο χρόνος ας δούμε ποια είναι τα τηλεοπτικά προγράμματα που έκαναν τον κόσμο να μείνει στο σπίτι, αφού πρώτα δούμε συνοπτικά πως κινήθηκε το κοινό φέτος ανά ηλικία.

Τον Ιανουάριο του 2019 ο περισσότερος κόσμος έστρεψε την προσοχή του στη μικρή οθόνη, με 76,5%, σε αντίθεση με το υψηλότερο ποσοστό της προπέρσινης σεζόν, που ήταν 75,9% τον Μάρτιο του 2018.

Η σχέση κοινού – τηλεόρασης έφτασε στο χαμηλότερο της επίπεδο, όπως πάντα, τον Αύγουστο του 2019 και ήταν 57,2% (56,7% τον Αύγουστο του 2018).

Τα παιδιά ηλικίας 4-17 χρόνων έβλεπαν καθημερινά σε ποσοστό 57,9% (58,0%). Οι γυναίκες ηλικίας 55+ είδαν τηλεόραση σε ποσοστό 85,2% (85,9%), ενώ το χαμηλότερο ποσοστό το έδωσαν οι άντρες 18-34 χρονών, που είδαν σε ποσοστό 44,2% (45,6%).

Τα άτομα υψηλής μόρφωσης είδαν τηλεόραση σε ποσοστό 63,5%, αυτά με μεσαία μόρφωση σε ποσοστό 76,1 %, ενώ τα άτομα με χαμηλή μόρφωση σε ποσοστό 84,4%.

Τα παιδιά 4-17 χρόνων είδαν περισσότερο ΣΚΑΪ (13,4%), ενώ οι άντρες 18-34 χρόνων είδαν ΑΝΤ1 (13,1%), και οι γυναίκες του ίδιου ηλικιακού group είδαν STAR (16,2%). Οι άντρες 35-54 χρόνων είδαν πιο πολύ ΑΝΤ1 (13,6%), ενώ οι γυναίκες του ίδιου γκρουπ είδαν ALPHA (18,2%). Άντρες και γυναίκες 55+ είδαν ΣΚΑΪ (18,0% και 20,7% αντίστοιχα). Τα άτομα υψηλής και μεσαίας μόρφωσης είδαν ΣΚΑΪ σε ποσοστά 15,1% και 16,7% αντίστοιχα, σε αντίθεση με τα άτομα χαμηλής μόρφωσης, που είδαν ΑΝΤ1 σε ποσοστό 19,3%.

Η ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ

Στο Νο 1 της σεζόν 2018-2019 τερμάτισε ο τελικός της Eurovision (ΕΡΤ2 & ΕΡΤ SΡΟRΤS), που τον είδαν 1.847.000 τηλεθεατές. Τη σεζόν 2017-2018 στο Νο1 είχε τερματίσει το «Survivor» (ΣΚΑΪ), αφού το είχαν είδαν 2.232.000 άτομα. Ακολούθησε το φινάλε του «MasterChef» (STAR) με 1.437.000 τηλεθεατές.

O διαγωνισμός της Eurovision!

Ποια άλλα προγράμματα, όμως έκλεισαν την… πεντάδα; Δείτε στην παρακάτω gallery…

Ακολούθησαν το «Σόι σου» (ΑLΡΗΑ) με 1.208.000 τηλεθεατές και η «Επιστροφή» (ΑΝΤ1) με 1.201.000 τηλεθεατές. Στο Νο 10 τερμάτισε το «Μην ψαρώνεις» (ΑΝΤ1), το οποίο απόλαυσαν 1.195.000 άτομα. Αρκετά χαμηλά σε σχέση με παλαιότερα ήταν το «Survivor Ελλάδα – Τουρκία» (ΣΚΑΪ), που το είδαν 1.181.000 άτομα. Στη 12η θέση βρίσκουμε το «Πάμε πακέτο» (ΑLΡΗΑ) της Βίκυς Χατζηβασιλείου με 1.165.000 πιστούς θεατές.

Οι ειδήσεις του ΑLΡΗΑ κέντρισαν το ενδιαφέρον 1.162.000 ατόμων και τερμάτισαν στο Νο13. Ακολούθησαν το «Ελλάδα, έχεις ταλέντο» (ΣΚΑΪ) με 1.148.000 τηλεθεατές και το «Greece’s Next Top Model» (SΤΑR) με 1.142.000 τηλεθεατές.

Ο Αντώνης Σρόιτερκαι οι ειδήσεις του Alpha κέρδισαν το κοινό!

Στο Νο 16 βρίσκουμε μια επανάληψη της σειράς «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (ΑLΡΗΑ), που είδαν 1.141.000 άτομα, ο ίδιος αριθμός ατόμων που είδε και τον ποδοσφαιρικό αγώνα «Αρης – Ολυμπιακός» (ΕΡΤ1), που ακολουθεί.

Στη 18η θέση κατετάγη ένα επεισόδιο της σειράς «Το σόι σου» (ΑLΡΗΑ), που αν και προβλήθηκε σε επανάληψη, το είδαν 1.138.000 άτομα. Στην προτελευταία θέση της 20άδας βρίσκουμε το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ και στην τελευταία θέση το «Πέτα τη φριτέζα» (ΑΝΤ1), και τα δύο προγράμματα με 1.135.000 τηλεθεατές.

Πηγή: www.gossip-tv.gr


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ