Ποια τηλεοπτικά προγράμματα έψαξαν περισσότερο στο Google οι Έλληνες χρήστες; (pics)


Ποια reality παιχνίδια της ελληνικής τηλεόρασης και ποιες σειρές ή τηλεοπτικά προγράμματα προσέλκυσαν περισσότερο από άλλα το ενδιαφέρον των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου; Η google έχει την απάντηση!

Και τη χρονιά που φεύγει, το 2019, οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου έδειξαν προτίμησαν στα ριάλιτι προγράμματα, γι” αυτό και στη λίστα των τηλεοπτικών παραγωγών που “ψάχτηκαν” περισσότερο στο διαδίκτυο είναι ένα ριάλιτι και μάλιστα πολύ… αγαπησιάρικο!

Στις επόμενες θέσεις βρίσκονται και άλλα ριάλιτι προγράμματα, όμως θέσεις καταλαμβάνουν και πολύ ξεχωριστές παραγωγές μυθοπλασίας και φυσικά μπορεί να καταλάβει ο καθένας από εμάς για τι ακριβώς μιλάμε.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι από τη δεκάδα, μόλις τρεις θέσεις καταλαμβάνουν ριάλιτι παραγωγές ενώ όλες οι υπόλοιπες ανήκουν στη μυθοπλασία που σημαίνει ότι το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό έχει κάνει οριστικά στροφή προς τα εκεί, δείχνοντας την προτίμησή του.

Γι” αυτό και οι τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας μας έχουν επενδύσει τη φετινή τηλεοπτική σεζόν στη μυθοπλασία, προσφέροντας στο κοινό σειρές-διαμάντια!

Ας δούμε όμως ποια τηλεοπτικά προγράμματα κατάφεραν να μπουν στη δεκάδα των επιλογών των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου:

Και όμως! Το Power of love ‘έψαξαν” περισσότερο από κάθε άλλο πρόγραμμα φέτος στην Google οι Έλληνες χρήστες.

Οι Άγριες Μέλισσες βρέθηκαν στη δεύτεη θέση των αναζητήσεων.

Στην τρίτη θέση η σειρά του Alpha Ερωτας Μετά.

Το My style Rocks στην τέταρτη θέση.

Στην πεντάδα ο Φτερωτός Θεός.

Στην έκτη θέση η σειρά Η επισροφή που προβαλλόταν στις αρχές του 2019.
Έβδομο δημοφιλέστερο στην αναζήτηση των Ελλήνων χρηστών το Κόκκινο Ποτάμι
Στην όγδοη θέση η σειρά 8 Λέξεις.

Στην ένατη θέση το Survivor 3.

Τη δεκάδα κλείνει η τουρκική σειρά Κράτα μου το χέρι που προβαλόταν το καλοκαίρι στον Alpha.

Πηγή: www.gossip-tv.gr


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ