Κορονοϊος: Πάνω από 1.500 κλήσεις την πρώτη μέρα λειτουργίας του 1110

Κορονοϊός: Ξεπέρασαν τις 1.500 κλήσεις την πρώτη μέρα λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου 1110 της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ για την καταγγελία φαινομένων αισχροκέρδειας και την ενημέρωση σχετικά με τον κορονοϊό.

Στο τετραψήφιο 1110, οι πολίτες από χθες έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορονοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.

Συγκεκριμένα, την πρώτη μέρα της λειτουργίας του το τηλεφωνικό κέντρο δέχθηκε πάνω από 1.500 κλήσεις.

Το 60% των κλήσεων έγιναν για θέματα σχετικά με τον κορονοϊό, το 8% των πολιτών αναζήτησε οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 31% των κλήσεων αφορούσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης, ενώ το 1% των πολιτών κάλεσε για να καταγγείλει φαινόμενα αισχροκέρδειας.

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ: ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ

Το 61% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες, έναντι του 39% που έγινε από άνδρες.

Οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.

Υπενθυμίζεται ότι με βάση το σχεδιασμό του νέου τετραψήφιου αριθμού 1110 οι πολίτες θα μπορούν να το αξιοποιούν και ως Τηλεφωνικό Κέντρο Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον κορονοϊό, όπως έπρατταν μέχρι σήμερα μέσω του 2142142000.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here