Πώς θα βγάλετε νέους κωδικούς στο TAXISnet


Το Newsbomb.gr σας παρουσιάζει έναν οδηγό για το Taxisnet, για το πως μπορείτε να βγάλετε κλειδάριθμο και τι πρέπει να κάνετε εάν «κλειδωθήκατε» εκτός gsis.

Αν κατά την είσοδο μου στο σύστημα εμφανίζεται το μήνυμα: «Ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί. Ειδοποιήστε το διαχειριστή του συστήματος»

Αν έχετε καταχωρήσει λανθασμένα πάνω από έξι φορές τους κωδικούς πρόσβασης, το σύστημα κλειδώνει αυτόματα.

Ο λογαριασμός ξεκλειδώνει μετά από δέκα λεπτά, εφόσον σταματήσετε τις προσπάθειες εισόδου στο σύστημα. Αν ο λογαριασμός σας παραμένει κλειδωμένος τότε θα πρέπει να επικοινωνήστε με την Υπηρεσία αναφέροντας το αίτημα μαζί με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, Α.Φ.Μ., username και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Σε ποιες περιπτώσεις απαιτείται να γίνει επανεγγραφή

Υπάρχουν συγκεκριμένες περιπτώσεις για τις οποίες απαιτείται να πραγματοποιηθεί επανεγγραφή στο σύστημα. Μετά την επανεγγραφή σας στο σύστημα θα πρέπει να απευθυνθείτε στη Δ.Ο.Υ. για την παραλαβή νέου κλειδαρίθμου.

Έκανα εγγραφή νέου χρήστη ή επανεγγραφή και ξέχασα το username

Μετά την παραλαβή του κλειδάριθμου από τη Δ.Ο.Υ, το σύστημα σας αποστέλλει e-mail, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της έγκρισης της αίτησης και σας υπενθυμίζει και το username.

Ξέχασα τον κωδικό (password)

Η επιλογή «Ξέχασα τον κωδικό μου» μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει με κλειδάριθμο τον λογαριασμό τους. Για την είσοδο στην υπηρεσία αυτή είναι απαραίτητος και ο κλειδάριθμος.

Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή username;

Δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης αλλαγής του username με το νέο σύστημα.
Για να αλλάξετε το username, πρέπει από τις υπηρεσίες πιστοποίησης να κάνετε επανεγγραφή, όπου έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε νέο username. Μετά την επανεγγραφή θα πάτε στη Δ.Ο.Υ. να πάρετε νέο κλειδάριθμο και στη συνέχεια ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ