Κορωνοϊός: Αυτοί εργάζονται, εμείς τους σεβόμαστε


Η πανδημία του κορoνοϊού άλλαξε τη ζωή όλων μας «εν μία νυκτί».

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε τη δυνατότητα να μείνουμε στο σπίτι για όσο χρειαστεί, να εργαζόμαστε από την ασφάλεια του σπιτιού μας και να περιορίσουμε τις μετακινήσεις και επομένως τον κίνδυνο να μολυνθούμε, στο ελάχιστο.

Παρότι όμως η μεγάλη πλειονότητα των εργαζομένων στη χώρα μας εφαρμόζει το μέτρο της τηλεργασίας, κάποιοι επαγγελματίες είναι απαραίτητο να βρίσκονται καθημερινά στον δρόμο και στην «πρώτη γραμμή» της μάχης.

Είναι βεβαίως οι γιατροί και οι νοσηλευτές, και όλο το προσωπικό που εργάζεται στα νοσοκομεία της χώρας. Είναι οι εργαζόμενοι στα σούπερ μάρκετ που έχουν σηκώσει πολύ μεγάλο βάρος στους ώμους τους. Είναι οι αστυνομικοί, που φροντίζουν για τη σωστή εφαρμογή των διατάξεων αυτής της έκτακτης κατάστασης.

Είναι όμως και μια κατηγορία εργαζομένων που βρίσκονται συνεχώς στους δρόμους, βρίσκονται όμως και στα σπίτια ή τα γραφεία μας, βρίσκονται όπου τους χρειαζόμαστε.

Οι εργαζόμενοι σε εταιρείες ταχυμεταφορών μας μεταφέρουν πακέτα με πράγματα που χρειαζόμαστε, οι εργαζόμενοι στα delivery καφετεριών και εστιατορίων μας φέρνουν φαγητό ή καφέ, οι τεχνικοί στον τομέα των τηλεπικοινωνιών φροντίζουν να μπορούμε να εργαστούμε από το σπίτι, αλλά και να είμαστε σε θέση να κάνουμε αυτό που έχουμε τόσο πολύ ανάγκη αυτό το διάστημα: Να επικοινωνούμε με τους αγαπημένους μας. Οι συμπολίτες μας αυτοί εργάζονται εντατικά, λαμβάνοντας κάθε δυνατή προφύλαξη, τόσο για τη δική τους προσωπική υγεία, όσο και για των πελατών τους. Παρότι λοιπόν εμείς #μένουμεσπίτι, το σπίτι μας δεν είναι ερμητικά κλειστό στον «έξω κόσμο».

Τηρούμε τους κανόνες και τα μέτρα προφύλαξης

Την περίοδο αυτή, που πολλοί εργαζόμαστε από το σπίτι και για να το κάνουμε αυτό χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο και τις τηλεπικοινωνίες, μπορεί να προκύψει η ανάγκη να μας επισκεφθεί στο σπίτι κάποιος τεχνικός. Για τον λόγο αυτό, ο Όμιλος ΟΤΕ συμβουλεύει τους πελάτες του να ακολουθούν προληπτικά κάποιες απλές οδηγίες πριν από την επίσκεψη των τεχνικών στο χώρο τους:

  • Προετοιμασία του χώρου, με επαρκή αερισμό.
  • Απολύμανση του χώρου εργασίας και των επιφανειών πριν και μετά την επίσκεψη του τεχνικού.
  • Διευκόλυνση της πρόσβασης στην τηλεφωνική πρίζα και στους χώρους όπου θα χρειαστεί να εργαστεί ο τεχνικός, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παραμονής του στο χώρο.
  • Παραμονή ενός μόνο ανθρώπου στο χώρο κατά τη διάρκεια των εργασιών.
  • Τήρηση ελάχιστης απόστασης ασφαλείας 2 μέτρων από τον τεχνικό.

Μια μέρα πριν την επίσκεψη του τεχνικού, οι πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ θα λαμβάνουν SMS με τις παραπάνω πρακτικές οδηγίες προστασίας. Εάν προκύψει κάποια αλλαγή στο περιβάλλον του πελάτη πριν την επίσκεψη (συμπτώματα στον ίδιο ή μέλος της οικογένειας), παρακαλείται να ενημερώσει το 13888 για να προγραμματιστεί καινούργιο ραντεβού.

Να γίνει Οι 2.500 τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ βρίσκονται καθημερινά στον δρόμο και επισκέπτονται σπίτια, γραφεία, νοσοκομεία και όποιον άλλον τους χρειάζεταιι. Εκτιμάται ότι ικανοποιούν εβδομαδιαίως περί τα 25.000 αιτήματα που αφορούν τις τηλεπικοινωνίες, τηρώντας όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα ασφαλείας. Τα αιτήματα που σχετίζονται με την υγεία και την τροφοδοσία (από νοσοκομεία, ιατρεία, φαρμακεία, super market, κ.λπ.), εξυπηρετούνται με προτεραιότητα, συνήθως σε λιγότερο από 24 ώρες. Όπως επίσης, με προτεραιότητα εξυπηρετούνται και τα αιτήματα από δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες και σώματα ασφαλείας.

Κάθε τεχνικός που επισκέπτεται οποιονδήποτε χώρο, το σπίτι ή το γραφείο μας, είναι εξοπλισμένος με τα απαραίτητα μέσα (μάσκα και γάντια) και φροντίζει να διατηρεί την απόσταση ασφαλείας των δύο μέτρων, που συστήνουν οι ειδικοί επιστήμονες.

Μένουμε στο σπίτι, εργαζόμαστε από το σπίτι, τηρούμε τις οδηγίες και παίρνουμε όλα τα μέτρα ασφαλείας για να μείνουμε όλοι υγιείς.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ