Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας: Ψηφιακή η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου τον Ιούνιο

Η προγραμματισμένη για τις 12 έως 15 Ιουνίου Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα είναι αποκλειστικά ψηφιακή.

Εν μέσω της πανδημίας Covid-19 το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας (BFC) ανακοίνωσε ότι η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα συγχωνεύσει τις επιδείξεις γυναικείων και ανδρικών συλλογών σε ένα σχήμα.

«Πολλές από τις επιχειρήσεις μας ανέκαθεν αγκάλιαζαν την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ως πλατφόρμα όχι μόνο για τη μόδα, αλλά και για την επιρροή της στην κοινωνία, την ταυτότητα και τον πολιτισμό» δήλωσε η Κάρολαϊν Ρας, διευθύνουσα σύμβουλος του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας.

«Η σημερινή πανδημία μας οδηγεί όλους να προβληματιστούμε πιο έντονα για την κοινωνία στην οποία ζούμε και για το πώς θέλουμε να ζήσουμε τη ζωή μας και να χτίσουμε επιχειρήσεις όταν την ξεπεράσουμε» ανέφερε.

Και πρόσθεσε: «Η άλλη πλευρά αυτής της κρίσης, ελπίζουμε να αφορά τη βιωσιμότητα, τη δημιουργικότητα και προϊόν που εκτιμάτε, σέβεστε, λατρεύετε. Δημιουργώντας μια πολιτιστική πλατφόρμα εβδομάδας μόδας, προσαρμόζουμε την ψηφιακή καινοτομία ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες μας σήμερα και ως κάτι που πρέπει να οικοδομήσουμε ως παγκόσμιο μέσο παρουσίασης για το μέλλον. Οι σχεδιαστές θα μπορούν να μοιράζονται τις ιστορίες τους και τις συλλογές τους, με μια ευρύτερη παγκόσμια κοινότητα».

Οι έμποροι και καταναλωτές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτήν τη νέα ψηφιακή εμπειρία, η οποία θα προσφέρει συνεντεύξεις, podcasts, ημερολόγια σχεδιαστών, διαδικτυακά σεμινάρια και ψηφιακές επιδείξεις μόδας.

Το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας θα συνεργαστεί με το Amazon Launchpad, το Facebook, το Google, το Instagram και το Youtube, πλατφόρμες που θα βοηθήσουν τους Βρετανούς σχεδιαστές να προσεγγίσουν εμπορικούς εταίρους και κοινό.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here