Άνοιγμα σχολείων: Μέρα παρά μέρα θα πηγαίνουν οι μαθητές – Πόσοι θα βρίσκονται σε κάθε αίθουσα


Στη σημερινή συνέντευξη Τύπου, στις έξι το απόγευμα, θα ανακοινωθούν από το υπουργείο Υγείας και την Νίκη Κεραμέως, με την συνδρομή του Σωτήρη Τσιόδρα, οι τρόποι με τους οποίους θα ανοίξουν και πάλι τα σχολεία.

Όπως ανακοινώθηκε άτυπα από το υπουργείο, η κ. Κεραμέως θα γνωστοποιήσει τα εξειδικευμένα μέτρα που αφορούν στη σταδιακή επαναλειτουργία δομών του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Όπως είναι γνωστό, τα σχολεία θα ανοίξουν στις 11 Μαΐου για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου προκειμένου να προετοιμαστούν και για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις οι οποίες είναι και στο επίκεντρο του σχεδιασμού του υπουργείου Παιδείας.

Μία εβδομάδα μετά θα ανοίξουν και οι υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου, αλλά και το Γυμνάσιο, ενώ οι μαθητές θα επιστρέψουν σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία μόνο αν η επιδημία ακολουθεί σταθερή καθοδική πορεία, από την 1η Ιουνίου και μετά.

Τα φροντιστήρια, αναμένεται να ανοίξουν για τους υποψήφιους των Πανελλαδικών με ισχυρή σύσταση για τηλεκπαίδευση. Για τους μαθητές της Α’ και της Β’ Λυκείου, όπως για τους μαθητές των Γυμνασίων, τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών θα λειτουργούν από τις 18 Μαΐου.

Προαιρετική η επιστροφή μαθητών – Πότε ξεκινούν οι Πανελλαδικές

Σύμφωνα με την «Καθημερινή», η επιστροφή των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου στα σχολεία τους θα είναι προαιρετική. Σε αυτή την απόφαση συγκλίνουν οι αρμόδιοι, καθώς θεωρείται ότι αρκετοί γονείς θα φοβηθούν να στείλουν τα παιδιά στο σχολείο. Η έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων «κλειδώνει» σε ημερομηνία γύρω στις 20 Ιουνίου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την «Καθημερινή» το επόμενο διάστημα οι διευθυντές θα κληθούν να καταγράψουν ποιοι μαθητές θα παρακολουθήσουν τα μαθήματα στην τάξη και ποιοι εξ αποστάσεως. Άλλωστε, όπως ανακοινώθηκε χθες υπάρχει πρόβλεψη για εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τους μαθητές που έχουν κάποιο λόγο υγείας ή έχουν οικογενειακό μέλος που ανήκει σε ευπαθή ομάδα.

Με βάση τον αριθμό των μαθητών που θα επιλέξουν τα διά ζώσης μαθήματα, θα διαμορφωθεί η κατανομή τους στις αίθουσες κάθε σχολείου, ενώ δεν αποκλείεται και η εκ περιτροπής (ανά τάξη) προσέλευση.

Στο πλαίσιο αυτό εξετάζεται οι απουσίες των μαθητών να καταγράφονται αλλά να μην προσμετρώνται.

Επίσης, θα αποφασιστεί πως θα γίνεται οι εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη δεύτερη ομάδα παιδιών.

Δεν θα πραγματοποιηθούν ενδοσχολικές, προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, ενώ οι εκπαιδευτικοί θα εστιάσουν στα κεφάλαια που δεν έχουν διδαχθεί.

Τα μαθήματα θα ολοκληρωθούν το τέλος του πρώτου δεκαήμερου του Ιουνίου, ώστε να μείνει χρόνος για την προετοιμασία των πανελλαδικών εξετάσεων, για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου και τους αποφοίτους.

Δεν αποκλείεται επίσης, ανάλογα και με την πορεία της διδασκαλίας, η έναρξη του επόμενου σχολικού έτους να γίνει μία εβδομάδα νωρίτερα.

ΟΛΜΕ: Να μη γίνουν πείραμα τα παιδιά του Γυμνασίου και του Λυκείου

Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θεόδωρος Τσούχλος δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, με αφορμή την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να ανοίξει τα σχολεία: «Να μη γίνουν πείραμα τα παιδιά του Γυμνασίου και του Λυκείου, ώστε να μην έχουμε μεγαλύτερο πρόβλημα τον Σεπτέμβρη που αναμένεται δεύτερη έξαρση. Το θέμα είναι να μη νοσήσουν τα παιδιά».

«Θα ανοίξουν χιλιάδες σχολικές μονάδες, το ζήτημα θα είναι ουσιαστικό, ακόμα και 4 με 5 κρούσματα που στατιστικά δε θα είναι θέμα, κοινωνικά θα υπάρξει προβληματισμός, καθώς θα μπουν σε καραντίνα, μαθητές, καθηγητές γονείς κτλ» είπε χαρακτηριστιά ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, προσθέτοντας ότι η ΟΛΜΕ δεν γνωρίζει τίποτα για τα σενάρια που επεξεργάζεται το υπουργείο Παιδείας.

«Είχαμε μηδενική ενημέρωση. Ό,τι βλέπατε, βλέπαμε. Δεν είναι σωστό εμείς που θα ανοίξουμε τα σχολεία και στις 11 και στις 18 Μαΐου να μην γνωρίζουμε τι μέλλει γενέσθαι».

Πρόσθεσε ότι υπάρχουν διάφορες διαρροές για τον τρόπο λειτουργίας των σχολείων: «Ότι θα λειτουργούν με μια περιοδικότητα: σήμερα η πρώτη τάξη, αύριο η δευτέρα κ.ο.κ. Αυτό που θέλουμε εμείς είναι να ληφθούν όλα τα υγειονομικά μέτρα για να υπάρξει απόλυτη προφύλαξη» σημείωσε.

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ