Άρση μέτρων: Άνοιξαν και τα καταστήματα της ΔΕΗ – Πώς θα αποφεύγονται οι μεγάλες ουρές και το χάος


Με αυξημένα μέτρα προστασίας άνοιξαν σήμερα, Δευτέρα 11 Μαΐου, τα καταστήματα της ΔΕΗ.

Τα καταστήματα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, θα λειτουργούν αποκλειστικά για πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων, ενώ όλες οι υπόλοιπες εργασίες θα συνεχίσουν να παρέχονται από την ιστοσελίδα www.dei.gr και το τηλεφωνικό κέντρο 11770, τα οποία έχουν αναβαθμίσει το πλήθος και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν.

Η είσοδος στα καταστήματα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ΔΕΗ, θα γίνεται μετά από θερμομέτρηση των εισερχομένων μέσα από ειδικές πύλες ή συσκευές θερμομέτρησης.

Η ΔΕΗ υπενθυμίζει ακόμη ότι μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr όλοι οι πελάτες μπορούν:

  • Να πληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, χωρίς καμία τραπεζική προμήθεια
  • Να εγγραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό e-bill κάνοντας χρήση και της έκπτωσης των 5 ευρώ/λογαριασμό, που ισχύει έως τα τέλη Ιουνίου
  • Να συνάψουν νέα συμβόλαια ή να κάνουν αλλαγή των στοιχείων του συμβολαίου τους μέσω της νέας υπηρεσίας e-contract της ΔΕΗ.

    Εξάλλου, στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 έχουν προστεθεί τέσσερις νέες υπηρεσίες:

  • Το ωράριο έχει διευρυνθεί κατά 2 ώρες (07:00-21:00).
  • Δίνεται η δυνατότητα για πληρωμές από το τηλέφωνο καθημερινά 09:00-17:00 με τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στον λογαριασμό και τον αριθμό της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χωρίς πρόσθετους κωδικούς.
  • Επιλογή υπηρεσίας επιστροφής κλήσης για όσους είναι σε αναμονή πάνω από 3 λεπτά.
  • Διακανονισμοί και για ποσά άνω των 5.000 ευρώ, που μέχρι πρότινος πραγματοποιούνταν στα καταστήματα.

    Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της κρίσης (μετά τις 26 Μαρτίου), σύμφωνα με την εταιρεία, μεγάλο τμήμα των καταναλωτών μετακινήθηκε σε ηλεκτρονικά κανάλια εξυπηρέτησης, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr καθώς οι ηλεκτρονικές πληρωμές αυξήθηκαν κατά 80%, οι νέοι πελάτες e-bill παρουσίασαν αύξηση 300%, τα ηλεκτρονικά αιτήματα αυξήθηκαν 84% και συνολικά πάνω από το 30% του συνόλου των συναλλαγών διενεργείται ηλεκτρονικά. Αντίστοιχα, στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 παρατηρείται στο ίδιο διάστημα αύξηση των απαντημένων κλήσεων 45% και επιστροφή 15.000 κλήσεων σε πελάτες μέσω της υπηρεσίας call back.

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ