Κορονοϊός: Η «μάχη» της Ευρώπης για τα αεροπορικά ταξίδια – Τα τρία σενάρια

Κορονοϊός – Όλες οι Ειδήσεις: Την χρυσή τομή προσπαθούν να βρουν σχετικά με τον τομέα των αερομεταφορών

Δύσκολο είναι το στοίχημα από τους εκάστοτε ειδικούς των κρατών-μελών της Ευρώπης για το πώς θα γίνονται τα διακρατικά ταξίδια εντός της ηπείρου.

Σύμφωνα με το Open TV, το μεγάλο στοίχημα των υγειονομικών αρχών είναι τι θα γίνει με τις πτήσεις εξωτερικού και με τους αλλοδαπούς τουρίστες καθώς απορρίφθηκε η ελληνική πρόταση που είχε ως βασική προϋπόθεση για την άφιξη ότι οι τουρίστες θα πρέπει να υποβάλλονται σε τεστ 72 ώρες πριν την έλευσή τους στη χώρα μας.

Σύμφωνα με πληροφορίες όλο αυτό το διάστημα υπάρχουν διαβουλεύσεις ανάμεσα σε λοιμωξιολόγους στην Ευρώπη και κυβερνητικούς παράγοντες.

Από την πλευρά τους οι Έλληνες επιστήμονες κάνουν αγώνα δρόμου, χωρίς να έχουν καταλήξει κάπου. Ωστόσο σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open TV υπάρχουν αυτήν τη στιγμή τρία σενάρια που είναι υπό διαβούλευση:

  • Ένα από τα σενάρια που εξετάζουν οι επιστήμονες είναι να υπάρχει θερμομέτρηση στην επιβίβαση και την αποβίβαση των τουριστών από το εξωτερικό
  • Ένα ακόμη σενάριο είναι να υπάρχουν ειδικά ερωτηματολόγια
  • Τέλος ένα ακόμη σενάριο που εξετάζεται είναι η ύπαρξη δειγματοληπτικών ελέγχων σε κάποιους τουρίστες

Την ίδια ώρα, το απόγευμα του Σαββάτου δημοσιεύθηκε το υγειονομικό πρωτόκολλο που θα διέπει τις οδικές και τις αεροπορικές μεταφορές που θα τεθούν σε ισχύ από τη Δευτέρα 18 Μαΐου.

Υπενθυμίζεται ότι για τις σιδηροδρομικές μεταφορές και τις μετακινήσεις με υπεραστικά ΚΤΕΛ, τουριστικά λεωφορεία, λεωφορεία ιδιωτικής χρήσης επιτρέπεται η πλήρωση των θέσεων έως 50%, μέχρι την 31η Μαΐου, οπότε και θα επανεξεταστεί το εν λόγω πλαίσιο με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα.

Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλα τα μέσα μεταφοράς επιβατών για όλους. Το ίδιο ισχύει και στις αερομεταφορές. Ενθαρρύνεται η χρήση των ηλεκτρονικών εφαρμογών, όπου αυτές είναι διαθέσιμες, για υπηρεσίες όπως η έκδοση και η επικύρωση εισιτηρίων. Οι επιβάτες τηρούν αποστάσεις 1-1,5 μέτρο στους χώρους αναμονής και κατά την επιβίβαση τους στα μέσα.

Οι πάροχοι υπηρεσιών σε όλους τους τομείς οφείλουν:

  • Να ενημερώνουν τους επιβάτες για τους κανόνες υγιεινής και τα μέτρα προσωπικής προστασίας.
  • Να εφοδιάζουν το προσωπικό με απαραίτητα μέσα ατομικής προστασίας (μάσκα, γάντια, αλκοολούχο αντισηπτικό).
  • Να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται οι περιοχές και τα σημεία επαφής επιβατών και τα μηχανήματα με ειδικά υλικά.

Ειδικότερα για τις αερομεταφορές:

  • Η επιβίβαση γίνεται τμηματικά ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός.
  • Όπου υπάρχουν γέφυρες επιβίβασης, η επιβίβαση γίνεται μόνο από την εμπρόσθια θύρα.
  • Όπου είναι εφικτό, οι επιβάτες μετακινούνται από την αίθουσα αναμονής στο αεροσκάφος πεζοί.
  • Όπου χρησιμοποιείται λεωφορείο πίστας τηρείται το όριο του 50% της χωρητικότητα του.
  • Συσκευασίες με νερό, αντισηπτικό και σνακ βρίσκονται τοποθετημένες στην είσοδο του αεροσκάφους ή στην πύλη επιβίβασης ώστε οι επιβάτες να τις παραλαμβάνουν χωρίς παρέμβαση τρίτου.
  • Αμέσως μετά την άφιξη στο αεροδρόμιο, το αεροσκάφος να υποβάλλεται σε καθαρισμό καμπίνας με ενισχυμένο πρόγραμμα αντισηψίας, πριν παραδοθεί για τη συνέχιση των πτήσεων του.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here