Έκθετος ο Πέτσας για τα λεφτά στα ΜΜΕ, σιωπηλός ο Πρωθυπουργός


Το κυβερνητικό τσίρκο με τις κρατικές χρηματοδοτήσεις της καμπάνιας του «Μένουμε Σπίτι» σε επιλεγμένα και αμφιβόλου γνησιότητας ΜΜΕ, μπαίνει πλέον για τα καλά στο στόχαστρο, όπως και ο Στέλιος Πέτσας, καθώς ο κυβερνητικός εκπρόσωπος όχι απλώς δεν έπεισε με τις εξηγήσεις που έδωσε σχετικά με την καμπάνια «Μένουμε σπίτι», αλλά αντιθέτως έριξε λάδι στη φωτιά. Την ίδια στιγμή, απορίες προκαλεί η συνεχιζόμενη σιωπή του Πρωθυπουργού για το θέμα.

Γι’ αυτό άλλωστε και χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απεικονιζόταν στα εξώφυλλα αρκετών εφημερίδων, με τις αναφορές να μην είναι διόλου θετικές για τον ίδιο. Καταγγελίες για προπαγάνδα με δημόσιο χρήμα, για χάρες σε «ημετέρους», για ευνοιοκρατική διαχείριση του δημόσιου χρήματος, ακόμη και για δικαστήριο που τον περιμένει, αφού, άλλωστε, είναι ο αρμόδιος για τον τρόπο με τον οποίο η κυβέρνηση διαχειρίστηκε την καμπάνια.

Μάλιστα, καθώς η λίστα των ΜΜΕ που συμμετείχαν στις καμπάνιες «Μένουμε σπίτι» και «Μένουμε ασφαλείς» ερευνάται ολοένα και περισσότερο, συνεχώς αποσαφηνίζεται μια εικόνα συναλλαγών όχι μόνο με συγκεκριμένα συστημικά ΜΜΕ αλλά και με πλήθος ιστοσελίδων, οι ιδιοκτήτες των οποίων φαίνεται ότι διατηρούν προνομιακές σχέσεις με στελέχη της κυβέρνησης και με τον ίδιο τον κ. Πέτσα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, οι καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας για την ιστοσελίδα pointmedia.gr, του οποίου το μοναδικό μέσο επικοινωνίας, ένα κινητό, ανήκει στον βουλευτή της Ν.Δ. Ανδρέα Πάτση, ο οποίος τυγχάνει να είναι κουμπάρος του κ. Πέτσα. Πάντως, καταγγελίες υπάρχουν και για χρήματα που δόθηκαν ακόμα και σε ιστοσελίδες που όχι μόνο δεν έχουν εγγραφεί στο σχετικό μητρώο «Online Media» που υπάρχει, αλλά δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για να πάρουν χρήματα από τη συγκεκριμένη καμπάνια. Ή ακόμη και ιστοσελίδες οι οποίες λειτουργούν με λογική «χόμπι» και δεν έχουν καν καθημερινή ανανέωση.

Παραμένει, βεβαίως, και το ζήτημα των ποσών που πήραν τα μέσα, όπου πιθανώς θα αποδειχθεί ο τρόπος με τον οποίο συγκεκριμένα συγκροτήματα πήραν τη μερίδα του λέοντος. Στο επίκεντρο, η εταιρία Initiative που ανέλαβε να μοιράσει την πίτα, αλλά μέχρις στιγμής δεν έχει δώσει στοιχεία για το ποια χρήματα πήγαν πού, αλλά και τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για να γίνει αυτό.

Από ό,τι φαίνεται η επιλογή του κ. Πέτσα να χρησιμοποιήσει τα χρήματα του ελληνικού λαού σαν να ήταν από την τσέπη του δεν τον αφήνει απλώς έκθετο πολιτικά -και ηθικά-, αλλά προκαλεί πρόβλημα σε ολόκληρη την κυβέρνηση.

Σιωπή από Μητσοτάκη

Καμία απολύτως απάντηση δεν έδωσε στη Βουλή ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το πόσα χρήματα δόθηκαν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης για την καμπάνια ενημέρωσης του κορωνοϊού, αντιστρέφοντας μάλιστα τα πυρά στον ΣΥΡΙΖΑ ότι έδινε πεταμένα λεφτά με διαφημίσεις των ΔΕΚΟ σε φίλια μέσα.

Ο πρωθυπουργός προκλήθηκε πολλάκις από τον Αλέξη Τσίπρα για το κρίσιμο ζήτημα των χρημάτων που δόθηκαν αβέρτα στα μίντια, ωστόσο επέλεξε να μη δεσμευτεί για τη δημοσιοποίηση της λίστας με τα ακριβή ποσά, αφήνοντας όμως έτσι απολύτως εκτεθειμένο τον Στέλιο Πέτσα.

Η Καθημερινή αποδομεί τον Πέτσα και απαιτεί διαφάνεια

Η εφημερίδα Καθημερινή αναφέρει χαρακτηριστικά σε κύριο άρθρο της:

Όταν το κράτος ξοδεύει χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου σε μια διαφημιστική καμπάνια, πρέπει να το κάνει με διαφάνεια και σαφείς κανόνες.
Υπήρξαν κυβερνήσεις στο παρελθόν που έκαναν ακρότητες και χρησιμοποίησαν το δημόσιο χρήμα ως πολιτικό εργαλείο. Καλό είναι να μην δημιουργούνται υποψίες ότι το φαινόμενο αυτό συνεχίζεται.
Η πλήρης διαφάνεια είναι ο μόνος δρόμος, όπως και η θέσπιση καθαρών κανόνων.

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ