Αντί να κάνει κάτι να βελτιώσει τα καλλιτεχνικά μαθήματα, η Κεραμέως επέλεξε να τα καταργήσει


Την τακτική «πονάει χέρι, κόβει χέρι» ακολουθεί εσχάτως η Νίκη Κεραμέως, αγνοώντας επιδεικτικά ότι στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας δεν χωρούν ο αυταρχισμός και τα τελεσίγραφα, αλλά, αντιθέτως, απαιτείται διαρκής διάλογος, ζύμωση και κυρίως συναίνεση.

Η υπουργός Παιδείας χαρακτήρισε προσχηματική την κριτική που της ασκείται για την κατάργηση των καλλιτεχνικών μαθημάτων στο λύκειο, λέγοντας, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις της αντιπολίτευσης στη Βουλή, πως ο τρόπος που διδάσκονται «δεν περιποιεί τιμή σε κανέναν». Παραδέχτηκε, μάλιστα, ότι τα μαθήματα αυτά καταργούνται επειδή υπήρχε χαμηλή συμμετοχή. «Μιλάμε για μάθημα επιλογής που δεν εφαρμόζεται» είπε, υποστηρίζοντας ακόμη ότι στην Α’ λυκείου μόνο το 2% των μαθητών επιλέγει το μάθημα της μουσικής. Η Νίκη Κεραμέως ομολόγησε με αυτόν τον τρόπο, και μάλιστα ανερυθρίαστα, ότι επέλεξε να καταργήσει τα καλλιτεχνικά μαθήματα, αντί να τα βελτιώσει και να τα καταστήσει πιο ελκυστικά για τους μαθητές ώστε να τα επιλέξουν.

Αίσθηση προκάλεσε και το διαρκές μπρος πίσω της υπουργού, καθώς από τη μία παραδέχθηκε ωμά ότι έκοψε τα μαθήματα αυτά, σχολιάζοντας μάλιστα πως «θα θέλαμε όλοι να έχουμε ένα ανεξάντλητο ωρολόγιο πρόγραμμα», και από την άλλη έσπευσε να επιτεθεί στην αντιπολίτευση, χαρακτηρίζοντας ανακριβή όσα διαδίδονται «περί εξοβελισμού των καλλιτεχνικών μαθημάτων από τα σχολεία». Κι αυτό διότι, όπως ανέφερε, στο δημοτικό και στο γυμνάσιο δεν επέρχεται καμία αλλαγή όσον αφορά το πρόγραμμα μουσικής και καλλιτεχνικών

Πάντως, η Νίκη Κεραμέως υποστήριξε ότι αναζητούνται λύσεις από την καλλιτεχνική επιτροπή που έχει οριστεί, ώστε να υπάρξει ουσιαστική εκμάθηση των τεχνών στα σχολεία, με την ενίσχυση των δεξιοτήτων σε όλο και πιο μικρές ηλικίες στο δημοτικό, ενώ επεξεργάζονται λύσεις και για τη Γ’ λυκείου, που αποσκοπούν στη βελτίωση των πανελλαδικώς εξεταζόμενων ειδικών μαθημάτων. Η ίδια δήλωσε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις και με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, προκειμένου να δημιουργηθεί μια ζώνη πολιτισμού στο δημοτικό με διαθεματική προσέγγιση, που θα περιλαμβάνει μουσική, καλλιτεχνικά, αλλά και θέατρο. Οψόμεθα.

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ