ΕΟΤ και MasterCard μαζί σε νέα καμπάνια για τον Ελληνικό Τουρισμό


Τη δεύτερη κατά σειρά κοινή καμπάνια επικοινωνίας δημιουργούν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η MasterCard, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους για την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού.

Θα διαρκέσει έως τις 30 Σεπτεμβρίου και έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μεταξύ των ταξιδιωτών από τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.

Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί και αυτή τη φορά η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα https://visitgreekdestinations.com, μέσα από την οποία οι (αλλοδαποί) επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών και εμπειριών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ διαθέτει αποκλειστικά πακέτα προσφορών και προνομίων για κατόχους καρτών MasterCard για τη μετακίνηση και τη διαμονή τους.

ΕΟΤ MasterCard Ελληνικός Τουρισμός

Ανεκτίμητες εμπειρίες

Μέσα από την ίδια πλατφόρμα οι επισκέπτες έχουν άμεση πρόσβαση και στην πλατφόρμα της MasterCard «Priceless Cities», ώστε να μπορούν να επιλέξουν μέσα από μια σειρά ανεκτίμητων εμπειριών αποκλειστικά για τους κατόχους MasterCard, ειδικά σχεδιασμένων για να φέρουν ακόμα πιο κοντά τον επισκέπτη με τη χώρα μας.

Παράλληλα, η πλατφόρμα λειτουργεί και ως κόμβος, παρέχοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν εύκολα τη νέα mobile εφαρμογή «Visit Greece», η οποία δημιουργήθηκε από τον ΕΟΤ και αποτελεί την επίσημη τουριστική εφαρμογή της χώρας μας.

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ