Γελοία προπαγάνδα από την Τουρκία: Έτσι βρήκε η Ελλάδα τα λεφτά για τα Rafale


Σε επίπεδα επιστημονικής φαντασίας έχει φτάσει η ανθελληνική προπαγάνδα στην Τουρκία την ώρα που στην Άγκυρα τρέμουν για την αλλαγή στην ισορροπία δυνάμεων στον αέρα η οποία θα προκύψει μετά την αγορά των πανίσχυρων γαλλικών Rafale από την Ελλάδα.

«Μπροστάρης» σε αυτή την προπαγάνδα είναι για ακόμη μία φορά το Anadolu το οποίο σε μακροσκελή ανάλυσή του στην οποία μιλά για την προσπάθεια περικύκλωσης της Τουρκίας στην Ανατολική Μεσόγειο, φτάνει στο σημείο να πει πως η Ελλάδα δεν πληρώνει η ίδια για τα Rafale.

«Ο αγωγός EastMed έχει μετατραπεί σε στρατιωτική συμμαχία κατά της Τουρκίας», γράφει ο Mehmet A. Kanci αρθρογράφος της κρατικής υπηρεσίας ειδήσεων στην Άγκυρα. «Τα σχέδια των Ελλήνων ηγετών για εκμετάλλευση του φυσικού αερίου στα ανοικτά της Κύπρου έχουν οδηγήσει την Τουρκία, η οποία αποκλείεται αδίκως από την εξίσωση, σε πράξεις που δεν θέλει», σημειώνει.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με όσα γράφει για το 10ετές ομόλογο με το οποίο η Ελλάδα άντλησε 2,5 δισ. ευρώ με επιτόκιο 1,2%, το Anadolu υποστηρίζει ότι τα χρήματα αυτά δόθηκαν από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Σαουδική Αραβία με σκοπό την αγορά των Rafale, τα οποία όπως παραδέχονται οι ίδιοι οι Τούρκοι αλλάζουν τις ισορροπίες στον αέρα.

«Η Ελλάδα πούλησε ομόλογα αξίας 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ (2,9 δισεκατομμύρια δολάρια) στις διεθνείς αγορές στις 2 Σεπτεμβρίου, χωρίς να περιμένει την τελική συνάντηση με τον Μακρόν για την υπογραφή της συμφωνίας. Δεν είναι δύσκολο να μαντέψουμε τις διευθύνσεις των αγοραστών αυτών των ομολόγων, δεδομένου ότι τα προγράμματα εξοπλισμού της Αιγύπτου, της Ελλάδας και της Κύπρου χρηματοδοτούνται έμμεσα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) και τη Σαουδική Αραβία», σημειώνει το πρακτορείο.

Rafale: Αυτά είναι τα πανίσχυρα γαλλικά μαχητικά που «τρέμουν» οι Τούρκοι

Η απόφαση για την απόκτηση Rafaleκανοποιεί πάγιες επιχειρησιακές απαιτήσεις της Πολεμικής μας Αεροπορίας για ένα σύγχρονο δικηνητήριο μαχητικό με μεγάλη ακτίνα δράσης, μεταφοράς οπλικού φορτίου και τελευταίας γενιάς αισθητήρες και ηλεκτρονικά που δίνουν σαφές πλεονέκτημα ελληνοτουρκική διαμάχη.

Άλλωστε οι Έλληνες χειριστές γνωρίζουν από πρώτο χέρι στις επιδόσεις και ικανότητες των Mirage 2000-5 Mk2 και τους στρατηγικούς ρόλους που εξυπηρετούν στο ελληνοτουρκικό ισοζύγιο δυνάμεων εξασφαλίζοντας εναέρια υπεροχή και στρατηγική κρούση.

Το Rafale είναι δικινητήριο μαχητικό πολλαπλού ρόλου. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να εκτελεί ταυτόχρονα αποστολές διαφορετικού τύπου, όπως εναέριας υπεροχής, κρούσης, αναγνώρισης κλπ.

Φέρει συνδυασμό πτέρυγας τύπου Δέλτα και πτερυγίων ελιγμών (canards), κάτι που του δίνει εξαιρετική ευελιξία και παράλληλα διατηρεί τη σταθερότητα κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Μπορεί δε να απογειωθεί από μικρούς αεροδιαδρόμους της τάξης των 400 μέτρων, όπως επίσης και από αεροπλανοφόρα. Αυτό καθίσταται δυνατό αλλάζοντας περίπου το 20% των μερών του αεροσκάφους με άλλα, υψηλότερης αντοχής, στο Rafale M.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του Rafale ακολουθούν την πεπατημένη για τα σύγχρονα μαχητικά. Καθοδηγούμενο από ένα σύστημα ελέγχου το οποίο χρησιμοποιεί την τεχνολογία fly-by-wire τριών ψηφιακών διαύλων και ενός αναλογικού, επιτρέπεται στο αεροσκάφος να είναι αεροδυναμικά ασταθές για να πετυχαίνει τη μέγιστη δυνατή ελιξιμότητα. Τα όρια επιταχύνσεων του αεροσκάφους είναι +9g/-3.2g.

To RAFALE ξεχωρίζει: για το ικανότατο ραντάρ του, το κορυφαίο σύστημα αυτοπροστασίας και ηλεκτρονικού πολέμου και τον υπέρυθρο αισθητήρα. Στη φωτογραφία ανάλυση των σημείων που βρίσκεται το SPECTRA.

Αν και χωρίς καθαρές βλέψεις να χαρακτηριστεί stealth, το Rafale έχει σχεδιαστεί από απόψεως σχήματος και υλικών κατασκευής ώστε να έχει όσο το δυνατόν χαμηλότερο ίχνος ραντάρ. Τμήμα της σχεδίασης αυτής αποτελέι το σύστημα αυτοπροστασίας και ηλεκτρονικού πολέμου SPECTRA.

Η κατηγοριοποίηση της τεχνολογίας που χρησιμοποιείται ως άκρως απόρρητη και η άρνηση της Thales να επιτρέψει τη χρήση του σε άλλα αεροσκάφη, έχει προκαλέσει την ανάπτυξη φημολογίας ότι το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία ενεργής ακύρωσης για να εξουδετερώνει τα εισερχόμενα σήματα ραντάρ.

Σε συνέχεια του ηλεκτρονικού του εξοπλισμού, το αεροσκάφος φέρει το ραντάρ RBE2 της Thales, το οποίο είναι ικανό να ιχνηλατεί ταυτόχρονα πολλαπλούς στόχους στον αέρα. Παράλληλα μπορεί να δημιουργεί τρισδιάστατους χάρτες εδάφους για πλοήγηση ή στοχοποίηση σε πραγματικό χρόνο.

Επίσης, εάν απαιτείται από την αποστολή, το Rafale έχει την ικανότητα να ιχνηλατήσει ένα στόχο και να εξαπολύσει πύραυλο αέρος-αέρος χωρίς να χρειαστεί να αποκαλύψει τη θέση του, χάρη στο σύστημα OSF της Thales. Το συγκεκριμένο σύστημα είναι πλήρως ενσωματωμένο στο αεροσκάφος και λειτουργεί με τεχνολογία υπέρυθρης ακτινοβολίας.

Επίσης, τα Rafale είναι πιστοποιημένα στους AM.39 Exocet, ενώ δεν θα είχαν πρόβλημα να μεταφέρουν τα ASTAC. Φυσικά, τα ελληνικά Rafale θα ήταν “οπλισμένα” από την ώρα μηδέν, καθώς η ΠΑ έχει στο οπλοστάσιό της ικανό αριθμό MICA ER/IR.

Για την διαχείριση των συστημάτων του, το Rafale χρησιμοποιεί ένα πλήρως “γυάλινο πιλοτήριο”, με τρις οθόνες πολλαπλών λειτουργιών (MFDs), ολογραφικό HUD καθώς και πλευρικό χειριστήριο HOTAS. Παρομοίως με το Eurofighter, υπάρχει η δυνατότητα φωνητικών εντολών (Direct Voice Input).

Για την πρόωσή του το Rafale χρησιμοποιεί δύο στροβιλοπροωθητήρες SCECMA M88-2 με μετάκαυση με συνολική ωθητική δύναμη 150 kN.

Forbes: Η Ελλάδα με τα Rafale αποκτά πλεονέκτημα σε Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο

Για επιχειρησιακή αναβάθμιση της Ελλάδας, από την αγορά των γαλλικών Rafale, κάνει λόγο το περιοδικό Forbes, αναλύοντας τις τελευταίες εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο.

To βασικό συμπέρασμα της ανάλυσης είναι ότι με δεδομένο πως και η Τουρκία δεν θα εντάξει στον στόλο της τα F-35, η προσθήκη των Rafale στο ελληνικό δυναμικό, δίνει πλεονέκτημα στην Ελλάδα όχι μόνο στο Αιγαίο, αλλά και στην Ανατολική Μεσόγειο.

«H απόκτηση των Rafale, θα προσδώσει σημαντικό πλεονέκτημα στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία που ήδη χρησιμοποιεί και τα γαλλικά Mirage 2000-5. Σύμφωνα με αναφορές ελληνικών ΜΜΕ, Ελλάδα και Γαλλία συμφώνησαν ήδη για την προμήθεια 18 Rafale κάτι που μένει ωστόσο να οριστικοποιηθεί.

«Έπειτα από την ολοκλήρωση και του εκσυγχρονισμού αυτού, η Ελλάδα θα διαθέτει αναμφισβήτητα ποιοτικό πλεονέκτημα έναντι του ποσοτικού πλεονεκτήματος της Τουρκίας που χρησιμοποιεί τις εκδόσεις F-16, Block 30, 40, και 50», αναφέρει χαρακτηριστικά το περιοδικό.

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ