Στα ”Ζάρια” παίζει η Κυβέρνηση, Δημόσια Υγεία και Εθνικά Θέματα…

Το παιχνίδι του Βασιλιά της Εύβοιας ”Παλαμήδη” (Ζάρια) παίζει η σημερινή Κυβέρνηση, την Δημόσια Υγεία, το Αιγαίο και την Α. Μεσόγειο, με την κοινή αντίληψη των ”Φαρισαίων”, που διέκριναν την Κοινωνία σε δύο τάξεις. Η μία των ”Δίκαιων” (δηλαδή οι δικοί τους) και η άλλη των ”Αμαρτωλών” (δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι), είπε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος του ΛΑΪΚΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, Ανδρέας Ρεντζούλας, επισημαίνοντας ότι οι σπασμωδικές κινήσεις του Πρωθυπουργού στα Εθνικά θέματα και αυτά της Δημόσιας Υγείας, αποκαλύπτουν το χάος στη Χώρα μας και τη διχόνοια που επιμελώς δημιούργησε.

Οι επτά ημέρες της εβδομάδας, για τον κ. Μητσοτάκη γίνονται επτά αύριο…είπε ο κ. Ρεντζούλας και πρόσθεσε, ότι η συνεχή αναβλητικότητα και η αναμονή, σε όλα τα σοβαρά θέματα που απασχολούν την Κοινωνία, τα Κυριαρχικά μας δικαιώματα, την Δημόσια υγεία, την ανεργία, την αμφιβολία, αλλά και την δυσπιστία του Ελληνικού λαού για την έγκυρη ενημέρωση, δημιουργεί σύγχυση και προστριβές μεταξύ των δυσανασχετούμενων πολιτών, συγγενικών προσώπων, νέων και ηλικιωμένων, με αποτέλεσμα να διογκώνεται το χάος που σκοπίμως συντηρεί.

Ένα Ανεξάρτητο Σώμα Επιστημόνων, τόνισε, πολιτικά ανεπηρέαστο, ακατάδεκτο πολιτικών πιέσεων και χωρίς επαγγελματικά, οικονομικά ή άλλα συμφέροντα και οφέλη, το οποίο θα κατέληγε σε ένα συμπέρασμα, θετικό ή αρνητικό για την εξελικτική πορεία του Covid 19, θα κατευνάσει, θα ηρεμήσει και θα καθησυχάσει την διχογνωμία των πολιτών και τις αντιδραστικές συμπεριφορές, που είναι το αποτέλεσμα των επιτακτικών, ακαθόριστων, ρευστών, αντιφατικών πολλές φορές, χωρίς βεβαιότητα, μέτρων, του συμβούλων του Πρωθυπουργού, τοποθετώντας ταυτόχρονα στην θέση του, κάθε αρμόδιο παντογνώστη, για το θέμα αυτό.

Οι κατακριτέες, καταπιεστικές, πολύωρες παρουσιάσεις των ΜΜΕ που προβάλλουν καθημερινά τον αριθμό των κρουσμάτων από Covid 19, αποκρούουν και δημιουργούν ένα δυσάρεστο συναίσθημα στην κοινή γνώμη, η οποία δεν μπορεί να πάρει στα σοβαρά, την σοβαρότητα ενός θέματος, που αναμφισβήτητα είναι υπαρκτό, αλλά οι υπερβολές περιορίζουν, ελαττώνουν και υποτιμούν την πραγματική εικόνα του προβλήματος.

Ο κ. Ρεντζούλας, σημείωσε ωστόσο, ότι μια ομαλή σχολική χρονιά, αθόρυβα προγραμματισμένη, με σχολικές τάξεις χωρητικότητας έως δέκα το πολύ μαθητών, (τηρώντας τις αποστάσεις και διευκολύνοντας τον εκπαιδευτή στο έργο του), δεν θα έδινε αφορμή για αρνητικά σχόλια και δεν θα υπήρχε αιτία συζήτησης για υποχρεωτική χρήση μάσκας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, που η κ. Κεραμέως τους μεταμφιέζει, ανοίγοντας το τριώδιο, αντί την σχολική χρονιά.

Αναφερόμενος στα Ελληνοτουρκικά, ο Πρόεδρος του ΛΑΪΚΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, εξέφρασε την ανησυχία του, υποστηρίζοντας ότι με το ίδιο παιχνίδι του Βασιλιά ”Παλαμήδη”, προσπαθεί η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, να ισορροπήσει την χαμένη υποστήριξη του λαού, παρουσιάζοντας ως ανάγκη, τις ανεκτικές υποχωρήσεις, για τα Κυριαρχικά Δικαιώματα της Χώρας μας και την αποκλιμάκωση της τουρκικής προκλητικότητας, ώστε να μειωθεί η ένταση στην περιοχή, ενώ θα μπορούσε ο κ. Μητσοτάκης, είπε, να στραφεί λεκτικά στον Πρόεδρο της Τουρκίας, με ταπεινωτικούς χαρακτηρισμούς και χρησιμοποιώντας μια απαξιωτική απαντητική φράση, στις δηλώσεις πρόθεσης για πραγματοποίηση κάποιας ενέργειας από την πλευρά της Τουρκίας, ικανής να επιφέρει συναισθηματική, ηθική ή και σωματική βλάβη στους Έλληνες, γνωστοποιώντας του, την δυσπιστία μας ως προς την ικανότητά του, να πραγματοποιήσει τελικά την επαπειλούμενη ενέργεια…

Κάθε άλλη ενέργεια του Πρωθυπουργού, ερμηνεύεται ως αποδοχή των ”αμφισβητούμενων” περιοχών, ενισχύοντας την υποστηρικτική γραμμή του Ερντογάν.

Ακόμη και η επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης στα 12 Ναυτικά Μίλια στο Ιόνιο και έως το Ακρωτήριο Ταίναρο συγκεκριμένα, αποδυναμώνει τους ισχυρισμούς της ”ιστορικής συμφωνίας” με την Αίγυπτο, με ορατό πλέον τον φόβο, μιας ίδιας επιλογής και για το Αιγαίο.

Κάθε συμβιβασμός και υποχώρηση, είναι η πρόφαση της αποφυγής θερμού επεισοδίου ή πολεμικών συγκρούσεων με την Τουρκία, είπε ο κ. Ανδρέας Ρεντζούλας καταλήγοντας.

Πηγή : leuko.co

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here