Στον Έβρο ο Μητσοτάκης: Αυτός είναι ο φράχτης που κατασκευάζεται

Νέος φράχτης στον Έβρο: Στον Έβρο βρίσκεται από το πρωί του Σαββάτου ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να επιθεωρήσει τις εργασίες στον νέο φράχτη και την συντήρηση του παλαιού. 

Γύρω στις 12 το μεσημέρι ο κ. Μητσοτάκης αναμένεται να φτάσει στη Σαμοθράκη, όπου θα συναντηθεί με τον δήμαρχο Νίκο Γαλατούμο, τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου και εκπροσώπους φορέων του νησιού, ενώ θα επισκεφθεί το Νοσοκομείο και τον αρχαιολογικό χώρο.

Το μήκος της κατασκευής αναμένεται να είναι 27 χιλιόμετρα, ενώ παράλληλα, στις εργασίες εντάσσεται και η επισκευή του υφιστάμενου φράκτη, ο οποίος έχει υποστεί ζημιές από το 2015.

Η κατασκευή του φράχτη αποφασίστηκε από την ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μετά τα γεγονότα της περασμένης άνοιξης στη συνοριογραμμή Ελλάδας – Τουρκίας.

Επιπλέον, για την ενίσχυση της φύλαξης των ελληνοτουρκικών συνόρων αναλαμβάνουν εργασία 400 συνοριοφύλακες στον Έβρο και άλλοι 800 σε νησιά του Αιγαίου, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές.

Οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι η κατασκευή του νέου φράχτη θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για την παράνομη είσοδο στη χώρας μας, ενώ ταυτόχρονα θα συμβάλει και στην αντιπλημμυρική θωράκιση των περιοχών κοντά στον ποταμό Έβρο που δοκιμάζονται και υφίστανται μεγάλες ζημιές κάθε φορά που πλημμυρίζει.

Το συνολικό έργο χωρίζεται σε δύο μέρη

Το πρώτο αφορά την κατασκευή νέου φράχτη συνολικού μήκους 27 χλμ. στην περιοχή των Φερών. Δεν θα είναι συνεχόμενος, όπως ο υφιστάμενος. Τα πρώτα 9 χλμ. θα φτιαχτούν στο «Πέταλο» Φερών, τα επόμενα 15 χλμ. θα καλύψουν την περιοχή του «Κτήματος Τσιρόζη», ενώ άλλα 2,5 χλμ. θα καλύψουν την περιοχή «Νέα Εγνατία».

Πρόκειται ουσιαστικά για δυσεπιτήρητα σημεία κατά μήκος της συνοριογραμμής Ελλάδας – Τουρκίας, όπου ο ποταμός Εβρος δεν λειτουργεί ως φυσικό σύνορο καθώς το τουρκικό έδαφος «μπαίνει» δυτικά του ποταμού.

Το δεύτερο σκέλος της προκήρυξης αφορά τη συντήρηση και την ενίσχυση του υφιστάμενου φράχτη μήκους 12,5 χλμ. που καλύπτει το χερσαίο τμήμα των συνόρων από τον μεθοριακό σταθμό 1 των Καστανιών μέχρι τη Νέα Βύσσα.

Ο φράχτης υπέστη φθορές κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κρίσης με την Τουρκία, ενώ τα τελευταία 400 μέτρα στη θέση «πράσινη πόρτα» έχουν καταστραφεί ολοσχερώς εξαιτίας της κακοκαιρίας. Η ανάδοχος εταιρεία καλείται να ενισχύσει τον φράχτη προσθέτοντας σε όλο το μήκος επιπλέον συρματόπλεγμα ύψους 5 μέτρων αντί για 3,5 που είναι σήμερα. Στο ψηλότερο σημείο θα τοποθετηθεί κονσερτίνα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here