Apps, οι καλύτεροί σας φίλοι εν μέσω καραντίνας

Κινητό Καραντίνα: Το άγχος είναι μια εξαιρετικά συνηθισμένη αλλά εντούτοις εξαιρετικά ενοχλητική εμπειρία

Η αντιμετώπιση του άγχους μπορεί να σημαίνει άυπνες νύχτες, χαμένες ευκαιρίες, αίσθημα αδιαθεσίας και πλήρεις κρίσεις πανικού που μπορεί να σε εμποδίσουν να νιώσεις ο εαυτός σου. Η θεραπεία με έναν επαγγελματία είναι συχνά μια τεράστια βοήθεια, αλλά το κάνεις γνωρίζοντας ότι είσαι οπλισμένη με τα εργαλεία για να αντιμετωπίσεις, να διαλύσεις ή να αγκαλιάσεις τις ανήσυχες σκέψεις και τα συναισθήματά σου.

Αν πάλι δεν θέλεις ή δεν νιώθεις έτοιμη να επισκεφθείς έναν ειδικό, υπάρχει και άλλος τρόπος να αντιμετωπίσεις την πεσμένη ψυχολογία της κατάστασης και το στρες που δημιουργεί μία καραντίνα. Το κινητό σου είναι ο καλύτερος σου φίλος, και εκτός από την επικοινωνία με τους αγαπημένους σου, μπορεί να σου προσφέρει κάποια apps, τα οποία θα σε βοηθήσουν να διαχειριστείς το στρες και το άγχος που σου δημιουργεί μια κακή σκέψη, η καραντίνα ή ένα συμβάν στη δουλειά.

Ιδού λοιπόν κάποιες εφαρμογές που μπορείς να κατεβάσεις και να δοκιμάσεις να τις χρησιμοποιήσεις τις στιγμές που νιώθεις φουλ στρεσαρισμένη ή αγχωμένη.

#1. Calm

Μια αρκετά χρήσιμη εφαρμογή η οποία δεν γίνεται να μην έχει εμφανιστεί έστω και μια φορά στο feed σου σαν διαφήμιση. Ο ύπνος, ο διαλογισμός και η χαλάρωση είναι στα χέρια σου με το Calm, μια δημοφιλή εφαρμογή ενσυνειδητότητας. Αυτοί οι καθοδηγημένοι διαλογισμοί είναι ιδανικοί για αρχάριους μέσω έμπειρων επαγγελματιών και έχεις την επιλογή για το πόσο καιρό μπορείς να αφιερώσεις στην εφαρμογή κάθε μέρα. Ο ύπνος είναι σημαντικός για τη διαχείριση του άγχους, αλλά είναι επίσης ένα από τα πρώτα πράγματα που επηρεάζεται όταν αγχώνεσαι πολύ. Εκτός από μια ποικιλία καθημερινών διαλογισμών, το Calm διαθέτει φυσικούς ήχους και ιστορίες ύπνου που θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις.

#2. Colorfy

Το Colorfy είναι ένα βιβλίο ζωγραφικής για ενήλικες που μπαίνει στον ψηφιακό χώρο. Με μια επιλογή εικόνων και mandala για να διαλέξεις ή την επιλογή να ανεβάσεις τα δικά σου σκίτσα για να χρωματίσεις, μπορείς να περάσεις ώρες σε κατάσταση ροής ή εστιασμένο διαλογισμό μέσω αυτής της εφαρμογής. Ρίχνοντας την προσοχή σου στα όμορφα σχέδια μπορεί να αποσπάσεις την προσοχή από τις ανήσυχες σκέψεις και να ηρεμήσεις.

#3. Dare- Break Free From Anxiety

Τόλμησε να αντιμετωπίσεις τους φόβους σου, είτε αντιμετωπίζεις άγχος, πανικό, ανησυχία ή αϋπνία. Η εφαρμογή Dare μπορεί να σε καθοδηγήσει μέσω ηχογραφήσεων για να σε βοηθήσει να διαχειριστείς το άγχος σου αντί να το αποφεύγεις, μια τακτική που μπορεί να κάνει το άγχος χειρότερο. Οι οδηγοί στην οθόνη σου δίνουν κάτι για να εστιάσεις ενώ αναπνέεις βαθιά. Κατέβασέ τη και δες τι άλλο μπορείς να κάνεις με αυτή.

#4. Breathwοrk (διαθέσιμη μόνο σε iOs)

Εάν έχεις άγχος, έχεις δοκιμάσει πιθανώς μια ή δύο ασκήσεις αναπνοής για να ηρεμήσεις. Η εφαρμογή Breathwοrk προχωρά την επιστήμη των αναπνευστικών ασκήσεων ακόμη περισσότερο με την επιμέλεια μιας συλλογής αναπνευστικών ασκήσεων με βάση τον στόχο σου: να κοιμηθείς, να χαλαρώσεις, να αποκτήσεις ενέργεια και να μειώσεις το άγχος. Η εφαρμογή σε καθοδηγεί στο πώς να κάνεις κάθε άσκηση και μπορεί να σου στέλνει καθημερινές υπενθυμίσεις για να θυμάσαι ότι… πρέπει να αναπνεύσεις.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here