Τηλεκπαίδευση: Τι αναφέρει η Cisco για τα προβλήματα – Σε ποιες περιοχές εντοπίστηκαν

Σύμφωνα με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία τα μεγαλύτερα προβλήματα εντοπίστηκαν στην Βόρεια Ελλάδα και την Αττική

«Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας», αναφέρει σε δηλώσεις της η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.

«Η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com», αναφέρει επίσης.

Νωρίτερα πηγές του υπουργείου Παιδείας ανέφεραν ότι την Τετάρτη (18/11) περισσότερα από 47.000 τμήματα δημοτικού και νηπιαγωγείου συνδέθηκαν για τηλεκπαίδευση. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε περίπου 700.000 μαθητές.

Όσο για περιπτώσεις που αναφέρουν προβλήματα στη σύνδεση με την πλατφόρμα του webex, οι ίδιες πηγές τις χαρακτήρισαν «μεμονωμένες» και επισήμαναν ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα κεντρικά, ούτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ούτε στην πλατφόρμα webex.

Διδασκαλική Ομοσπονδία: Έγινε μάθημα 30 έως 60 λεπτά

Σύμφωνα με τις αναφορές που δέχθηκε η Διδασκαλική Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ), κατά την σημερινή πρώτη ημέρα λειτουργίας της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά, στις περισσότερες περιπτώσεις μαθητές και δάσκαλοι κατάφεραν να συνδεθούν μόνο κατά τα πρώτα 30 ή 60 λεπτά.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, τα μεγαλύτερα προβλήματα εντοπίστηκαν στην Βόρεια Ελλάδα και την Αττική.

Με πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Πηγή

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here