Ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε το 7ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών


Το 2020 ήταν σίγουρα ένα έτος δημιουργίας ρεκόρ, παρά την τρέχουσα πανδημία, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τομείς στους όπου σημειώθηκαν νέα ρεκόρ

Στον χώρο του διαδικτύου, το gaming έχει σημειώσει τεράστια άνοδο, καθώς τα esports απογειώθηκαν περισσότερο από ποτέ καθώς αλλάζει η προσέγγιση απέναντι στα τυχερά παιχνίδια.

Οι ιστοσελίδες στοιχήματος και τα online casino έχουν γίνει επίσης μέρος αυτής της ανάπτυξης του gaming, καθώς η πλατφόρμα κινητών τηλεφώνων έχει καταστεί πρωταρχικός τρόπος πρόσβασης για πολλούς, όπως και οι αμέτρητοι άλλοι online διαδικτυακοί χώροι που επίσης σημειώνουν επιτυχία, ταυτόχρονα όμως σημειώνονται και πολλές άλλες περιπτώσεις επιτυχιών εκτός του online διαδικτυακού χώρου.

Η Φόρμουλα 1 είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα τη φετινή χρονιά λόγω των αναβολών πριν την έναρξη στην Αυστρία, με άμεση επίπτωση στη σειρά εκκίνησης, και τον Λιούις Χάμιλτον να μην ανεβαίνει στο βάθρο.

Με τρεις αγώνες να απομένουν, όπως όλοι περίμεναν, ο Λιούις το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Τουρκία πήρε τη νίκη, με μια εξαιρετική εμφάνιση επιβεβαίωση του οδηγικού του ταλέντου, καθώς παρά τις δύσκολες συνθήκες με το βρεγμένο οδόστρωμα και τη δύσκολη εκκίνηση, ο Βρετανός οδηγός για ακόμα μια φορά διατήρησε τα ίδια ελαστικά για μεγάλο διάστημα και κατέκτησε τη νίκη.

Έτσι κατέκτησε το 7ο πρωτάθλημα οδηγών για τον ίδιο, ισοφαρίζοντας σε κατακτήσεις τον μεγάλο Μάικλ Σούμαχερ.

Φωτογραφία από autobuzz.my

Λίγους αγώνες πριν, ο Λιούις είχε ισοφαρίσει και στη συνέχεια ξεπέρασε τον αριθμό νικών του Σουμάχερ, και παράλληλα έφερε το 6ο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών στη Mercedes. Με τρεις ακόμη αγώνες να απομένουν στη σεζόν, φαίνεται ότι ο Χάμιλτον ολοκληρώνει τη σεζόν εντυπωσιακά.

Επίσης τίθεται το ερώτημα για το πόσο καιρό ακόμα θα συνεχίσει να αγωνίζεται ο Χάμιλτον. Δεν έχει ακόμη υπογράψει την ανανέωση του συμβολαίου του και αναμένεται ότι ο επικεφαλής της ομάδας, Τότο Βόλφ, να υποκύψει στην επιθυμία του να περνάει περισσότερο χρόνο με την οικογένειά του.

Ο Χάμιλτον άφησε να εννοηθεί ότι ίσως να μην απομένει πολύς καιρός πριν αποσυρθεί, αλλά πολλοί αναμένουν ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται για τουλάχιστον άλλη μια σεζόν πριν πάρει τις οποιεσδήποτε τελικές του αποφάσεις. Εάν αποφασίσει να αγωνιστεί τον επόμενο χρόνο, αναμένεται ότι θα είναι σε θέση να κατακτήσει ένα ακόμη WDC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών) και να ανακηρυχθεί ως ο κορυφαίος οδηγός που αγωνίστηκε ποτέ στο άθλημα και να συνεχίσει να ενισχύει την κληρονομιά της Mercedes που αυτός βοήθησε να εκτοξευθεί την τελευταία δεκαετία.

Με τα ρεκόρ να μπορούν να βελτιωθούν περαιτέρω, το βλέμμα όλων είναι τώρα στο ποιος θα μπορούσε να είναι ο νέος καλύτερος οδηγός όταν έρθει η ώρα που ο Χάμιλτον θα αποφασίζει να αποσυρθεί.

Ενώ ο Μαξ Φερστάπεν συνεχίζει να είναι ένας από τους γρηγορότερους εκεί έξω και βρίσκεται ένα βήμα πίσω από τον Λιούις, πολλοί πιστεύουν ότι νέοι όπως ο Τσαρλς Λεκλέρκ και ο Λάντο Νόρις θα αρχίσουν να βρίσκουν τη φόρμα τους τα επόμενα χρόνια.

Άλλοι πιστεύουν ότι οδηγοί όπως ο Τζορτζ Ράσελ θα μπορούσαν να κάνουν θαύματα αν βρεθούν σε ένα καλύτερο αυτοκίνητο. Μόνο ο χρόνος θα μπορέσει να απαντήσει, με το άθλημα να είναι πολύ διαφορετικό χωρίς τον Χάμιλτον στη σειρά εκκίνησης, ο οποίος σίγουρα θα μείνει ως ένας από τους καλύτερους, αν όχι ο καλύτερος, στην ιστορία της F1.


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ