Ένα Subaru BRZ STI με πολλούς ίππους θα ήταν ωραίο αλλά και αδύνατο να προκύψει


Οι εποχές αλλάζουν και μαζί τους και οι προτεραιότητες των κατασκευαστών, με αποτέλεσμα πολλά μοντέλα στο μέλλον να είναι απλά ιστορικές αναφορές.

Του Γιάννη Σκουφή

Για μια σχετικά μεγάλη περίοδο αυτοκίνητα σαν τα WRX STI της Subaru και τα Evo της Mitsubishi ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή και στη χώρα μας. Κοινά τους χαρακτηριστικά οι τετρακύλινδροι turbo των 2.000 κυβικών με τους πολλούς ίππους και τη αχαλίνωτη δίψα για αμόλυβδη, οι πολύ καλές επιδόσεις, η τετρακίνηση και η «πολεμική» ατμόσφαιρα.

Σήμερα οι προτεραιότητες έχουν αλλάξει, τα πρόστιμα για την υπέρβαση των ορίων εκπομπής ρύπων είναι υψηλότατα και η Subaru -σε αντίθεση με την πρακτική σχεδόν όλων των άλλων κατασκευαστών- ούτε καν σκέφτηκε για τη νέα γενιά του BRΖ, το turbo.

Ενδιαφέρον έχει η επίσημη δικαιολογία των Ιαπώνων για την επιλογή τους αυτή. Ούτε λίγο ούτε πολύ είπαν, μέσω του διευθυντή επικοινωνίας της Subaru στις ΗΠΑ, του Dominick Infante πως «η προσθήκη του κιτ του turbo στον boxer θα είχε ως αποτέλεσμα πέρα από την αύξηση του βάρους και την τοποθέτηση του κινητήρα πιο ψηλά με αποτέλεσμα να διαταρασσόταν η ιδανική θέση του κέντρου βάρους».

Κάτι πιο ευφάνταστο και πειστικό είναι βέβαιο πως θα μπορούσαν να βρουν για να πουν…

Το BRZ πάντως δύσκολα θα έρθει στην Ευρώπη, σε αντίθεση με τον alter ego του της Toyota που θα λέγεται GR86 και θα αντικαταστήσει το GT86.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ