Μεταβολισμός – διατροφή: Τα τρόφιμα που μπλοκάρουν την απώλεια βάρους

Όσο πιο αποτελεσματικό λοιπόν, είναι το σώμα μας στην καύση των θερμίδων και τη μετατροπή τους σε ενέργεια, τόσο λιγότερες πιθανότητες έχουμε να αυξήσουμε το βάρος μας και να προστεθούν κιλά στη ζυγαριά μας. Ωστόσο όταν αυτή η φυσική ικανότητα δε λειτουργεί στα μέγιστα, ή εν πάση περιπτώσει, όσο πιο αποτελεσματικά θα μπορούσε, το σώμα μας δεν είναι σε θέση να κάψει το ανεπιθύμητο λίπος. Και ένας από τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτή η επιβράδυνση είναι επειδή καταναλώνουμε τρόφιμα που καταστρέφουν το μεταβολισμό μας, καθώς με κάθε μπουκιά από αυτά, κάνουμε τον στόχο για απώλεια βάρους να απομακρύνεται.

Σίγουρα δεν αποτελεί μυστικό ότι τα ζυμαρικά, το ψωμί και οι πίτσες δεν πρέπει να περιλαμβάνονται στις επιλογές μας όταν προσπαθούμε να διατηρήσουμε επίπεδη την κοιλιά μας. Όπως επίσης γνωρίζουμε ότι και το να κλείνουμε την ημέρα μας με ένα ωραίο ποτήρι κρασί, μπορεί να είναι απολαυστικό, αλλά όλοι ξέρουμε, ή θα έπρεπε τουλάχιστον να ξέρουμε ότι η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ σε καθημερινή βάση, πράγμα το οποίο μεταφράζεται σε περισσότερα από ένα ποτά την ημέρα για τις γυναίκες και δύο για τους άνδρες, μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το μεταβολικό μας ρυθμό. Συνεπώς, δεν αρκεί μόνο να αποφεύγουμε κατεργασμένους υδατάνθρακες, άμυλο και γλουτένη, όταν θέλουμε να προσέξουμε λίγο παραπάνω.

Και επειδή όταν θέλουμε να φροντίσουμε τον εαυτό μας, θέλουμε να το κάνουμε με τον σωστό τρόπο, ακολουθεί η λίστα των τροφίμων που φαίνεται ότι μπλοκάρουν την προσπάθειά μας για απώλεια κιλών.

Τα τρόφιμα που δε βοηθούν το μεταβολισμό μας είναι τα εξής:

  • Κατεργασμένα δημητριακά
  • Αλκοόλ
  • Τυποποιημένα προϊόντα
  • Χυμοί φρούτων
  • Αναψυκτικά
  • Junk food
  • Έτοιμα γεύματα

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here