Μαλλιά στο σπίτι: Κομμωτικές ανησυχίες εν μέσω πανδημίας


Η διάσημη μηχανή αναζήτησης της Google αποκάλυψε τις κύριες τάσεις αναζήτησης για τους χρήστες του Διαδικτύου τη χρονία του 2020 και βεβαίως δεν αποτελεί καμία έκπληξη ότι ο όρος covid-19 κυριάρχησε σαφώς στις φετινές αναζητήσεις.

Ακόμα και όταν δεν ήταν άμεσα στο επίκεντρο του ερωτήματος αναζήτησης, επηρέασε έντονα ορισμένους τομείς, οι οποίοι επηρεάζονται έμμεσα από την κρίση υγείας και την παγκόσμια πανδημία.

Πρόκειται κυρίως για την περίπτωση των μαλλιών που, με το κλείσιμο των κομμωτηρίων, ήταν στο επίκεντρο των ανησυχιών των ανδρών και των γυναικών σε όλο τον κόσμο.

Όσον αφορά την ομορφιά, οι κορυφαίες αναζητήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν: “Πώς να κόψετε τα μαλλιά των ανδρών στο σπίτι”, “Πώς να μαζέψετε τα μαλλιά” και ακόμη “Πώς να βάψετε τα μαλλιά σας στο σπίτι”. Τέτοιες αναζητήσεις πιθανότατα δεν θα είχαν δει το φως της ημέρας χωρίς την παγκόσμια πανδημία, και ακόμη περισσότερο την καραντίνα και τα lockdowns.

Η σημασία των νέων ερωτήσεων και των αλλαγών συμπεριφοράς των χρηστών της μηχανής αναζήτησης που συνδέονται άμεσα με τον covid-19 είναι επίσης σαφείς  στα “how-tos” γενικά, όπου συνήθως αναζητήθηκαν συμβουλές σχετικά με προφυλάξεις και ασφάλεια στην κρίση υγείας. Αυτά περιελάμβαναν “Πώς να φτιάξετε απολυμαντικό χεριών”, “Πώς να φτιάξετε μάσκα προσώπου με ύφασμα” ή “Πώς να φτιάξετε μάσκα με φουλάρι”.

Σε μια άλλη κατηγορία, βρίσκουμε επίσης “Πώς να διαμορφώσετε μακριά μαλλιά για άντρες.” Η Google σημειώνει ότι αυτά τα αποτελέσματα δεν αντιπροσωπεύουν τα ερωτήματα με τον υψηλότερο όγκο αναζητήσεων, αλλά οι τάσεις αναζήτησης δείχνουν σημαντική αύξηση από το 2019 έως το 2020, γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ