Διατροφή : Προτάσεις για υγιεινό πρωινό

Σε αυτήν τη λίστα θα βρείτε μερικές από τις καλύτερες υγιεινές συνταγές πρωινού που περιέχουν πολλές υπέροχες γεύσεις, καθώς και καλή διατροφή . Από θαυμάσια muffins, φρυγανιά και εξαιρετικό πρωινό με αυγά έως απλούς smoothies και ολονύκτια βρώμη , δοκιμάστε μερικές από αυτές τις συνταγές πρωινού.

Τοστ με αβοκάντο και αυγό ποσέ
Τοστ με αβοκάντο και αυγό ποσέ
  • Η μοναδική τάση για φαγητό έχει πλέον γίνει το κύριο αμερικανικό φαβορί για πρωινό και brunch. Με λίγα μόνο συστατικά που απαιτούνται, αυτή η εύκολη, υγιεινή συνταγή πρωινού περιλαμβάνει πολύ απλές συμβουλές για το λαθραίο τέλειο αυγό που είναι ευχάριστο να κοιτάξετε και να φάτε.

Smoothie φυστικιών μπανανών φυστικιών

Smoothie φυστικιών μπανανών φυστικιών
  • Τα Smoothies είναι ένας εύκολος τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας και αυτός ο καταφερτζής πρωινού με φυστίκι μπανάνας δεν διαφέρει. Τα παιδιά και οι ενήλικες θα ενθαρρύνουν τον μαγικό συνδυασμό γεύσης φυστικοβούτυρου και μπανανών. Μόνο λίγο κανέλα προσθέτει μια απροσδόκητη έκρηξη μπαχαρικών που φωτίζει ολόκληρο το ποτό.

Πλιγούρι βρώμης Chia Seed

  • Η βρώμη  είναι το τέλειο πρωινό αν θέλετε ένα υγιεινό, σπιτικό πρωινό γεύμα, αλλά δεν θέλετε να προσθέσετε τίποτα επιπλέον στην πρωινή σας ρουτίνα.
  • Η  βρώμη, το γάλα και μερικά άλλα νόστιμα συστατικά συνδυάζονται σε ένα δοχείο και αφήνονται να ψυχθούν όλη τη νύχτα στο ψυγείο. Η βρώμη γίνεται μαλακή και κρεμώδης το πρωί, όπως και το αργό μαγειρεμένο πλιγούρι βρώμης. Οι σπόροι Chia , δημοφιλείς για τα ωμέγα-3 και άλλα οφέλη για την υγεία τους, προσθέτουν μια ελαφριά γεύση καρύδας. Συνδυάστε το με λίγο σιρόπι σφενδάμου, κανέλα και βανίλια για να προσθέσετε λίγη γλυκύτητα και είστε καλοί να πάτε!

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here