24 Ιουνίου 2021

Ταυλανδέζικο : Τα οφέλη του στον οργανισμό

Το Ταϊλανδέζικο φαγητό απολαμβάνεται συνήθως στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά μπορεί να αναρωτιέστε εάν αυτή η κουζίνα είναι υγιεινή. Η παραδοσιακή διατροφή της Ταϊλάνδης περιλαμβάνει πολύχρωμα λαχανικά, θαλασσινά και κρέατα που σερβίρονται με ρύζι ή χυλοπίτες και καρυκεύματα με βότανα και μπαχαρικά όπως κουρκούμη, γαγγάλη, ταϊλανδέζικο βασιλικό και λεμονόχορτο.

Το φαγητό που σερβίρεται σε εστιατόρια της Δυτικής Ταϊλάνδης μοιράζεται πολλές πτυχές της αυθεντικής ταϊλανδέζικης κουζίνας, αν και έχει μερικές αξιοσημείωτες διαφορές. Τα ταϊλανδέζικα μενού στην Αμερική μπορεί να έχουν μεγαλύτερες μερίδες, πιο τηγανητά τρόφιμα και συνταγές με υψηλότερη περιεκτικότητα σε αλάτι και ζάχαρη.

Πως φτιάχνεται το Ταιλανδέζικο φαγητό

  • Τα ταϊλανδέζικα τρόφιμα είναι γνωστά για την έμφαση στα βότανα και τα μπαχαρικά, πολλά από τα οποία έχουν μελετηθεί για τα οφέλη τους.
  • Άλλα κοινά συστατικά σε ταϊλανδέζικα πιάτα, όπως tofu, θαλασσινά και λάχανα φασολιών, διαθέτουν επίσης εντυπωσιακά διατροφικά προφίλ.
 Οφέλη της ταϊλανδέζικης κουζίνας
  • Αρκετά από τα πιο συνηθισμένα ταϊλανδέζικα συστατικά είναι θρεπτικά από μόνα τους, αλλά υπάρχουν και άλλες υγιείς πτυχές της ταϊλανδέζικης τροφής γενικά.
  • Για ένα, τα ταϊλανδέζικα γεύματα συχνά διαθέτουν καλή ισορροπία μακροθρεπτικών συστατικών – πρωτεΐνες, λίπη και υδατάνθρακες.

  • Τα κάρυ, οι τηγανητές πατάτες και οι σούπες παρασκευάζονται με μια ποικιλία λαχανικών, περιλαμβάνουν μια πηγή πρωτεΐνης όπως το tofu, άπαχο κρέας ή θαλασσινά και περιέχουν γάλα καρύδας, σάλτσες φυστικιών ή άλλο λίπος.
  • Τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα λαχανικά στα ταϊλανδέζικα γεύματα είναι μη αμυλούχα, όπως πιπεριές, ντομάτα, λάχανο, μπρόκολο, καρότα και κρεμμύδια. Αυτά τα λαχανικά είναι γεμάτα με φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα και μια ποικιλία ενώσεων που συμβάλλουν στην καλή πέψη και τη συνολική υγεία.
  • Η κατανάλωση γευμάτων που περιλαμβάνουν σε μεγάλο βαθμό μη αμυλούχα λαχανικά και επίσης περιέχει πρωτεΐνες και λίπη μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε σταθερά επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό, με τη σειρά του, οδηγεί σε παρατεταμένη ενέργεια και μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here