Διατροφή : Τα οφέλη των πικάντικων τροφών

Η κατανάλωση πικάντικων τροφίμων έξι ή επτά ημέρες την εβδομάδα , ακόμη και μία φορά την ημέρα , μείωσε τα ποσοστά θνησιμότητας κατά 14 τοις εκατό, σύμφωνα με μια μεγάλη μελέτη του 2015. (Δυστυχώς, τα οφέλη είναι ακόμη μεγαλύτερα αν παραλείψετε τη μαργαρίτα ή την Corona με το πικάντικο taco.)

Το πικάντικο φαγητό επιταχύνει το μεταβολισμό σας
  • Δεδομένα σε πολλές μελέτες δείχνουν ότι ορισμένα μπαχαρικά – όπως κύμινο, κανέλα, κουρκούμη, πιπεριές και τσίλι – μπορούν να αυξήσουν το ρυθμό μεταβολισμού σας και να επιβραδύνουν την όρεξή σας . Μια μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι η κουρκούμη κατέστειλε την ανάπτυξη λιπώδους ιστού σε ποντίκια.
  • Το αποτέλεσμα είναι ήπιο, οπότε η τοποθέτηση κανέλας στο ρολό σας πιθανώς δεν θα βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Αλλά αν έχετε φτάσει σε ένα οροπέδιο στο ταξίδι απώλειας βάρους σας, το καρύκευμα μπορεί να είναι ακριβώς το πράγμα που πρέπει να δοκιμάσετε.
  • Η κουρκουμίνη, μια ένωση στον κουρκουμά, μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή στο σώμα. Στην ιατρική Αγιουρβέδα, οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του τζίντζερ και του σκόρδου έχουν χρησιμοποιηθεί για αιώνες για τη θεραπεία μιας σειράς καταστάσεων, όπως αρθρίτιδα, αυτοάνοσες διαταραχές, ακόμη και πονοκεφάλους και ναυτία.
 Τα μπαχαρικά μπορούν ακόμη και να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των καρκινικών κυττάρων
  • Η καψαϊκίνη, ένα δραστικό συστατικό της πιπεριάς τσίλι, έχει αποδειχθεί ότι επιβραδύνει και καταστρέφει τα καρκινικά κύτταρα. Μια μελέτη UCLA διαπίστωσε ότι η καψαϊκίνη ανέστειλε την ανάπτυξη κυττάρων καρκίνου του προστάτη σε ποντίκια, αφήνοντας παράλληλα τα υγιή κύτταρα.

 Τα μπαχαρικά βοηθούν στη θανάτωση βακτηρίων

  • Έχει αποδειχθεί ότι έχει κύμινο και κουρκούμη ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναντίον επιβλαβών βακτηρίων στο σώμα.

Ανεξάρτητα από το αν έχετε άπαχο γλυκό ή αλμυρό, τα μπαχαρικά μπορούν να ενσωματωθούν σε οποιαδήποτε διατροφή. Το αποτέλεσμα είναι μια ικανοποιητική και υγιεινή προσθήκη, που μπορεί να αυξήσει την ντοπαμίνη και την ενδορφίνη στο σώμα.

Ακολουθεί βίντεο για τα πικάντικα τρόφιμα

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here