Η Χρονιά του Κορωνoϊού: Οι έφηβοι πλήττονται από προβλήματα ψυχικής υγείας


Η Χρονιά του Κορωνoϊού: Ήταν μια δύσκολη χρονιά κάτω από το βάρος του κορωνοϊού και τους σχετικούς περιορισμούς για όλους, αλλά ειδικά για τους εφήβους. Πολλοί νέοι έχουν χάσει εμπειρίες που καθορίζουν τα εφηβικά χρόνια. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα πανδημικά μέτρα έχουν αυξήσει το επίπεδο της ψυχικής υγείας των εφήβων. Αυτά τα ζητήματα επισημαίνονται από τον Dr. Teralyn Sell, ψυχοθεραπευτή. Ο Sell λέει για το συναισθηματικό, σωματικό και διανοητικό ταξίδι που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης μεταβατικής περιόδου στους εφήβους.

Αυτό έχει διαταραχθεί από τον  κορωνοϊό, οπότε απαιτείται πρόσθετη βοήθεια για την υποστήριξη των εφήβων στην οικοδόμηση καλής ψυχικής υγείας. Ο Δρ Sell εξηγεί: «Η κοινωνική-συναισθηματική ανάπτυξη ενός εφήβου εξαρτάται επίσης από την ανάπτυξη του εγκεφάλου τους, τις ορμόνες και τους νευροδιαβιβαστές.

Η θεωρία της ανάπτυξης του Erik Erikson λέει ότι είναι εκείνη τη στιγμή που ένας έφηβος θα αρχίσει να αναπτύσσεται και να αμφισβητεί τη δική του αίσθηση του εαυτού του.”

Προσθέτει: «Σε αυτήν την ημέρα των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, γίνεται πιο δύσκολο να βρεις ποιος είσαι και πού ανήκεις. Οι έφηβοι κατακλύζονται από εικόνες που μιλούν για την αξία τους και τη σύγκριση άλλων. ” Ο Δρ Sells θεωρεί ότι η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει σοβαρό αντίκτυπο στην ανάπτυξη του εαυτού και συχνά παρεμβαίνει στην ψυχική υγεία και σε θέματα που σχετίζονται με την εκτίμηση.

Για να βοηθήσει τους νεότερους αναγνώστες και τους γονείς τους, ο Δρ Teralyn Sell έδωσε τρεις συμβουλές για να βοηθήσει τους εφήβους να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους.

Αυτές είναι:

Συμβουλή # 1: Αποφύγετε την υπερβολική έκθεση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  Όταν είναι δυνατόν, εξαλείψτε ή μειώστε πραγματικά τη χρήση των κοινωνικών μέσων.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν τα κοινωνικά μέσα αναγνωρίζονται ως μέρος του ζητήματος της εκτίμησης.

Εάν ο έφηβός σας αγωνίζεται με την εικόνα του σώματος, τη σύγκριση του τρόπου ζωής ή τα συναισθήματα ανεπαρκούς κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένα κομμάτι αυτού του παζλ.

Ο καθορισμός ορισμένων ορίων, όπως η απενεργοποίηση όλης της τεχνολογίας μερικές ώρες πριν από το κρεβάτι και ο περιορισμένος συνολικός χρόνος στα κοινωνικά μέσα, είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε. Ωστόσο, αυτό μπορεί να είναι δύσκολο καθώς έχετε αντίσταση. Στη συνέχεια, μπορείτε να συζητήσετε σχετικά με τα κοινωνικά μέσα και τον αντίκτυπό τους και να προσκαλέσετε τον έφηβό σας στη συνομιλία αντί να είναι διάλεξη.

Συμβουλή # 2: Χρησιμοποιήστε τη στάση σκέψης

Μια άλλη στρατηγική είναι να χρησιμοποιήσετε τη στάση σκέψης. Δεν μπορούμε να ελέγξουμε μια σκέψη όταν έρχεται στο μυαλό σας, αλλά μπορούμε να ελέγξουμε τι κάνουμε με τη σκέψη. Μην κολλάτε σε μια αρνητική σκέψη. Αντ’  αυτής, πείτε «σταμάτα» και σκεφτείτε κάτι άλλο.

Με την πάροδο του χρόνου, αυτό θα συμβάλει στη δημιουργία νέων νευρωνικών συνδέσεων στον εγκέφαλό σας, αντί να περιβάλλεται από διαρροή αρνητικότητας.

Το να βοηθάς τους εφήβους να καταλάβουν ότι μπορούν να έχουν τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο χειρίζονται τις σκέψεις τους είναι ένας ισχυρός τρόπος για να χτίσετε την αυτοεκτίμηση.

Συμβουλή # 3: Δημιουργία γνώσης.

Βρείτε μια δραστηριότητα που σας αρέσει και εργαστείτε για την οικοδόμηση της γνώσης.

Αυτό όχι μόνο θα σας ενθαρρύνει να βρείτε μια ομάδα ατόμων με παρόμοια ενδιαφέροντα, αλλά θα δημιουργήσει επίσης την αίσθηση της αξίας σας μέσα στον εαυτό σας και εντός της ομάδας. Ξεκινήστε δοκιμάζοντας μερικά πράγματα που σας ενδιαφέρουν και εξερευνήστε τα.

Αν είναι άθλημα, δεσμευτείτε για τη σεζόν.

Εάν πρόκειται για ένα νέο χόμπι ή κλαμπ, δώστε του τουλάχιστον 3 μήνες από τον χρόνο σας.

Η οικοδόμηση δεξιοτήτων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εδραιώσετε την εμπιστοσύνη στον εαυτό σας.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ