23 Ιουνίου 2021

Ποδηλασία : Τα οφέλη της στην υγεία

Είναι μια χρήσιμη άσκηση που πολλοί άνθρωποι μπορούν να ενσωματώσουν στην καθημερινή τους ζωή ως τρόπο μεταφοράς, περιστασιακή δραστηριότητα ή ανταγωνιστικό άθλημα.Δεδομένου ότι είναι σχετικά εύκολο να ξεκινήσετε και είναι κατάλληλο για τα περισσότερα επίπεδα φυσικής κατάστασης, είναι μια δημοφιλής φυσική δραστηριότητα.

Η άσκηση τακτικής σωματικής άσκησης, όπως η ποδηλασία, είναι μία από τις το πιο σημαντικό πράγματα που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι για την ευημερία τους.

Καρδιαγγειακή υγεία

  • Πολλοί ερευνητές σημειώνουν ότι η ποδηλασία μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς.
  • Εκτός από τον 46% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων , οι ταξιδιώτες που κάνουν κύκλο στην εργασία έχουν επίσης 52% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από την πάθηση.
  • Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν επίσης ότι, εκτός από τη βελτίωση της υγείας της καρδιάς, η ποδηλασία στην εργασία μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

Πίεση αίματος

Η υψηλή αρτηριακή πίεση ή η υπέρταση , είναι ένας παράγοντας κινδύνου για καρδιαγγειακές παθήσεις σε μερικούς ανθρώπους. Ορισμένοι ειδικοί προτείνουν ότι η σωματική δραστηριότητα όπως η ποδηλασία θα μπορούσε να είναι πρωτοβάθμια θεραπεία για να αποφευχθούν αυτές οι συνθήκες.

Η ποδηλασία μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης για μια χρονική περίοδο. Η παραπάνω επισκόπηση σημειώνει ότι μετά από 3 μήνες, η αρτηριακή πίεση μπορεί να μειωθεί κατά 4,3% και ότι μετά από 6 μήνες, μπορεί να μειωθεί κατά 11,8%.

Διαχείριση βάρους

ΕΝΑ Συστηματική αναθεώρηση του 2019 δείχνει ότι η ποδηλασία είναι μια χρήσιμη άσκηση για τη μείωση του σωματικού λίπους και της σωματικής μάζας. Εάν ένα άτομο επιθυμεί να χάσει βάρος, η καλή διατροφή και η σωστή άσκηση είναι και τα δύο ζωτικής σημασίας.

Η ποδηλασία μπορεί να βοηθήσει ένα άτομο να διαχειριστεί το βάρος του, διότι αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό, χτίζει μυ και καίει σωματικό λίπος. Είναι επίσης προσαρμοστικό, που σημαίνει ότι ένα άτομο μπορεί να αλλάξει τη διάρκεια και την ένταση της άσκησης ώστε να ταιριάζει.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι με βάση τον τύπο σώματος ενός ατόμου, μπορούν να κάψουν έως και 300 θερμίδες την ώρα με μέτρια ποδηλασία. Εάν ένα άτομο αυξάνει την ένταση, μπορεί να κάψει ακόμη περισσότερες θερμίδες σε λιγότερο χρόνο.

Υγεία των πνευμόνων

Η ποδηλασία μπορεί επίσης να βοηθήσει στη βελτίωση της καρδιακής αναπνευστικής υγείας. Μια παλαιότερη μελέτη, από το 2011, σημειώνει ότι η ποδηλασία για περίπου 170-250 λεπτά την εβδομάδα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την υγεία των πνευμόνων.

Ένα άρθρο υπογραμμίζει ότι η άσκηση όπως η ποδηλασία είναι σημαντική για να διατηρούνται οι πνεύμονες υγιείς τόσο για τα άτομα με όσο και χωρίς πνευμονική κατάσταση.

Άλλες έρευνες σημειώνει επίσης ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει το ανοσοποιητικό σύστημα να προστατεύσει ένα άτομο από αναπνευστικές λοιμώξεις όπως το SARS-CoV-2, το οποίο προκαλεί το COVID-19 .

Ακολουθεί βίντεο για την ποδηλασία

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here