24 Ιουνίου 2021

Εσπεριδοειδή : Τα οφέλη τους στον οργανισμό

Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση κρέατος – κυρίως κόκκινο κρέας, αλλά και ορισμένα είδη κρέατος πουλερικών – μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία μας μακροπρόθεσμα. Μια καλή εναλλακτική λύση για την πρωτεΐνη στην περίπτωση αυτή είναι ο σολομός αλλά και τα εσπερειδοειδή που είναι πλούσια σε  πολλά θρεπτικά οφέλη.
  • Οφέλη Σολωμού
    Ο σολομός θα μπορούσε να προστατεύσει τη γνωστική υγεία, λένε οι ερευνητές.
  • Ο σολομός είναι γεμάτος με πρωτεΐνες και περιέχει επίσης πολλά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία λέγεται ότι είναι ευεργετικά για την όραση. Η έρευνα έχει δείξει ότι τα ωμέγα-3προστατεύει κατά του συνδρόμου ξηροφθαλμίας , που χαρακτηρίζεται από ανεπαρκή λίπανση των ματιών, που μπορεί να οδηγήσει σε πόνο και θολή όραση.
  • Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα έχουν συσχετιστεί με την υγεία του εγκεφάλου και έρευνα Αξιόπιστη πηγή προτείνει ότι μπορούν να αποτρέψουν τη γνωστική μείωση που σχετίζεται με τη γήρανση.
  • Ο σολομός έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο και, σύμφωνα με νέα μελέτη που αναφέρθηκε στο MNT το περασμένο φθινόπωρο, το κάλιο μπορεί να αποτρέψει την εμφάνιση καρδιακών παθήσεων .
  • Αυτός ο τύπος ψαριού είναι πλούσιος σε μέταλλα σελήνιο, που συμβάλλει στην υγεία του θυρεοειδούς αδένα. Ο θυρεοειδής αδένας βοηθά στη ρύθμιση της ορμονικής δραστηριότητας και εμπλέκεται σε μεταβολικές διαδικασίες.

Τα οφέλη των Εσπεριδοειδών

  • Τα εσπεριδοειδή είναι οι ασήμαντοι ήρωες μιας υγιεινής διατροφής. Αυτά περιλαμβάνουν έναν αριθμό φρούτων που είναι τώρα διαθέσιμοι παγκοσμίως, όπως πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, λεμόνια, λάιμ, κλημεντίνες, μανταρίνια και μανταρίνια.
  • Για μεγάλο χρονικό διάστημα, τα εσπεριδοειδή έχουν προταθεί από διατροφολόγους και γιαγιάδες για την υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C , η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, και λέγεται ότι φέρνει ένα ευρύ φάσμα οφελών για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της φλεγμονώδους βλάβης και για την καταπολέμηση λοιμώξεις.
  • Τα φρούτα είναι άφθονα σε άλλα μακροθρεπτικά συστατικά, όπως σάκχαρα, φυτικές ίνες, κάλιο, φολικό οξύ, ασβέστιο, θειαμίνη, νιασίνη, βιταμίνη Β-6, φώσφορος, μαγνήσιο , χαλκός , ριβοφλαβίνη και παντοθενικό οξύ.
  • Τα φλαβονοειδή έχουν επίσης συγκεντρώσει πολλή επιστημονική προσοχή αντικαρκινικό δυναμικό και η κατανάλωση ιδιαίτερα εσπεριδοειδών πλούσιων σε φλαβονοειδή έχει συσχετιστεί με μια σημαντικά παρατεταμένη διάρκεια ζωής.

Ακολουθεί βίντεο για τα εσπερειδοειδή

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here