13 Ιουνίου 2021

Αυτοφροντίδα : Ερωτευτείτε ξανά τον εαυτό σας

Η αυτο-αγάπη επηρεάζει τα πάντα, από το άτομο που χρονολογείτε, μέχρι το πώς αντιλαμβάνεστε στη δουλειά, μέχρι το πόσο καλά αντιμετωπίζετε όταν τα παιδιά δοκιμάζουν τα όριά σας στο σπίτι. Είναι ευεργετικό για την ψυχική σας υγεία, οπότε δεν χρειάζεται να αισθάνεστε ένοχοι για να αφιερώσετε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας.

Χτυπήστε μόνοι σας
Τραβήξτε τα ωραία πιάτα και τα αγαπημένα σας κεριά – ήρθε η ώρα να βγείτε έξω. Και είναι μόνο για εσάς. Είτε πηγαίνετε έξω είτε μένετε στο σπίτι, απολαύστε τα αγαπημένα σας φαγητά και απολαύστε κάθε μπουκιά. Δεν χρειάζεται να βιαστείτε. Είναι όλα για εσάς, που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν οθόνες ή περισπασμούς. Αντ ‘αυτού, προσπαθήστε να επανασυνδεθείτε με τον εαυτό σας και μείνετε στη στιγμή.
Ψηφιακή αποτοξίνωση
  • Μελέτες δείχνουν ότι η κύλιση στο Facebook και στο Instagram σας προκαλεί πραγματικά κατάθλιψη . Είναι πολύ συνηθισμένο να συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τις τέλειες εικόνες που βλέπουμε. Περνάμε σχεδόν 11 ώρες την ημέρα κοιτάζοντας μια οθόνη και δεν μας κάνει πιο ευτυχισμένους.
  • Ήρθε η ώρα να απομακρυνθείτε και να περάσετε λίγο χρόνο το IRL (στην πραγματική ζωή). Δοκιμάστε να πάτε από την ανατολή στο ηλιοβασίλεμα χωρίς να κοιτάξετε μια οθόνη. Απενεργοποιήστε το τηλέφωνό σας και τοποθετήστε το σε ένα συρτάρι. Απόκρυψη του τηλεχειριστηρίου. Αντί να περιηγηθείτε ή να περιπλανηθείτε στο Stranger Things, δοκιμάστε τα εξής:
  • διάβασε ένα βιβλίο
  • καθαρίστε την ντουλάπα σας
  • πιείτε χαλαρά έναν φανταχτερό καφέ
  • βγες έξω
  • περνούν λίγο χρόνο χωρίς τεχνολογία με φίλους

Θα εκπλαγείτε πόσο αναζωογονημένοι και χαλαροί θα νιώσετε στο τέλος της ημέρας. Ακόμα καλύτερα, αφιερώστε μια ή δύο ώρες χωρίς οθόνη κάθε βράδυ πριν από το κρεβάτι. Θακοιμηθείτε καλύτερα και τελικά να έχετε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας.

 Διαλογιστείτε
  • Ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσετε τον εαυτό σας είναι να μπείτε στο μυαλό σας. Αντίθετα με τη δημοφιλή πεποίθηση, ο διαλογισμός δεν αφορά τη σιωπή των σκέψεών σας, αλλά το να μαθαίνετε να τα κοσκινίζετε και να ξεπερνάτε τον θόρυβο. Ο διαλογισμός μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια νέα προοπτική, να διαχειριστείτε το άγχος και ακόμη και να βελτιώσετε τη διάθεσή σας .

Ακολουθεί βίντεο για την αυτοφροντίδα

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here