Υγιής Γήρανση: Σε ποιες ορμόνες πρέπει να δώσεις σημασία

Κορτιζόλη. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε τα επίπεδα της κορτιζόλης σας χαμηλά. Βλέπετε, όταν η κορτιζόλη σας είναι συνεχώς στα ύψη, μπορεί να έχει ένα σωρό συνέπειες, δηλαδή, χρόνιο άγχος, φλεγμονή, κακός ύπνος, αύξηση βάρους και άλλα. Αρχίζει να εισέρχεται σε έναν φαύλο κύκλο προβλημάτων που μπορεί να αρχίσει να συσσωρεύεται.

Τεστοστερόνη. Η τεστοστερόνη είναι επίσης σημαντική για την κατασκευή μυών. “Είναι μια αναβολική ορμόνη”, που  διεγείρει τη μυϊκή ανάπτυξη. Επιπλέον, όταν είναι χαμηλή, συνδέεται με πληθώρα ανησυχιών που σχετίζονται με την ηλικία: Σύμφωνα με μία μελέτη, η ανεπάρκεια τεστοστερόνης σε ηλικιωμένους άνδρες σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο θανάτου από καρδιακές παθήσεις. Έτσι, αν η τεστοστερόνη σας παραμείνει υψηλότερη, θεωρητικά είστε νεότεροι σε σύγκριση με τους συνομήλικούς σας.  Ομολογουμένως, μεγάλο μέρος της έρευνας για τη χαμηλή τεστοστερόνη έχει γίνει για τους άνδρες (οι γυναίκες έχουν ήδη από τώρα χαμηλότερα επίπεδα ορμόνης και οι γιατροί δεν έχουν πάντα τις ίδιες θεραπείες για τα ανεπαρκή επίπεδα). Η τεστοστερόνη είναι σημαντική —και για τα δύο φύλα— όσον αφορά την αναλογία της.

Βιταμίνη D.  Μάλλον σκέφτεστε: Γιατί η βιταμίνη του ήλιου βρίσκεται στη λίστα των ορμονών; Λοιπόν, η βιταμίνη D θεωρείται επίσης ορμόνη. Στην πραγματικότητα, η βιταμίνη D είναι μια ορμόνη που είναι απαραίτητη για σχεδόν κάθε σωματική λειτουργία-από τη ρύθμιση της παραγωγής θυρεοειδικών ορμονών έως τη διαχείριση της φλεγμονής έως την παροχή βοήθειας στο ανοσοποιητικό σύστημα για την προσαρμογή και την πρόληψη της λοίμωξης. Και μιλώντας για το ανοσοποιητικό σύστημα, κάποιες έρευνες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη D θα μπορούσε να βοηθήσει στη διαχείριση του κινδύνου του COVID- 19 (αλλά χρειάζονται πολύ περισσότερα για να επιβεβαιώσουμε μια σαφή σύνδεση).

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here