26 Ιουλίου 2021

Διατροφή : Τρόφιμα για να διατηρήσετε την υγεία τω μαλλιών σας

Πολλοί άνθρωποι θέλουν ισχυρά και υγιή μαλλιά, ειδικά καθώς μεγαλώνουν. Είναι ενδιαφέρον ότι τα μαλλιά σας μεγαλώνουν περίπου 0,5 ίντσες (1,25 cm) ανά μήνα και 6 ίντσες (15 cm) ανά έτος. Το πόσο γρήγορα μεγαλώνει εξαρτάται από παράγοντες όπως η ηλικία, η υγεία, η γενετική και η διατροφή.

Αν και δεν μπορείτε να αλλάξετε παράγοντες όπως η ηλικία και η γενετική, η διατροφή είναι ένα πράγμα που έχετε τον έλεγχο. Στην πραγματικότητα, η κατανάλωση δίαιτας που δεν έχει τα σωστά θρεπτικά συστατικά μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών.

 Αυγά
  • Τα αυγά είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και βιοτίνης, δύο θρεπτικά συστατικά που μπορούν να προωθήσουν την ανάπτυξη των μαλλιών.
  • Η κατανάλωση επαρκούς πρωτεΐνης είναι σημαντική για την ανάπτυξη των μαλλιών, επειδή τα θυλάκια των μαλλιών αποτελούνται κυρίως από πρωτεΐνες. Η έλλειψη πρωτεϊνών στη διατροφή έχει αποδειχθεί ότι προάγει την τριχόπτωση .
  • Η βιοτίνη είναι απαραίτητη για την παραγωγή μιας πρωτεΐνης μαλλιών που ονομάζεται κερατίνη, γι ‘αυτό τα συμπληρώματα βιοτίνης διατίθενται συχνά στην αγορά για την ανάπτυξη των μαλλιών. Η έρευνα έχει επίσης δείξει ότι η κατανάλωση περισσότερης βιοτίνης μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ανάπτυξης των μαλλιών σε άτομα με ανεπάρκεια βιοτίνης .

 Μούρα
  • Τα μούρα είναι γεμάτα με ευεργετικές ενώσεις και βιταμίνες που μπορούν να προωθήσουν την ανάπτυξη των μαλλιών.
  • Αυτό περιλαμβάνει τη βιταμίνη C, η οποία έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες.
  • Τα αντιοξειδωτικά μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία των τριχοθυλακίων από βλάβες από επιβλαβή μόρια που ονομάζονται ελεύθερες ρίζες. Αυτά τα μόρια υπάρχουν φυσικά στο σώμα και στο περιβάλλον .
  • Το σώμα χρησιμοποιεί τη βιταμίνη C για την παραγωγή κολλαγόνου, μιας πρωτεΐνης που βοηθά στην ενίσχυση των μαλλιών για
Αβοκάντο
  • Τα αβοκάντο είναι νόστιμα, θρεπτικά και μια εξαιρετική πηγή υγιεινών λιπών.
  • Είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε, η οποία μπορεί να προάγει την ανάπτυξη των μαλλιών. Ένα μέσο αβοκάντο (περίπου 200 γραμμάρια) παρέχει το 21% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη Ε .
  • Όπως και η βιταμίνη C, η βιταμίνη Ε είναι ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στην καταπολέμηση του οξειδωτικού στρες εξουδετερώνοντας τις ελεύθερες ρίζες.

Ακολουθεί βίντεο για υγιή μαλλιά

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here