Πονοκέφαλος μετά το φαγητό; Αυτοί είναι οι πιθανοί λόγοι!

Είχες ένα απολαυστικό γεύμα και μετά από περίπου 20 λεπτά σε έπιασε ένας φρικτός πονοκέφαλος. Γιατί; Τι ευθύνεται γι’ αυτό και τι ακριβώς συμβαίνει στο σώμα σου; Πονοκέφαλος μετά το φαγητό; Αυτοί είναι όλοι οι πιθανοί λόγοι.
Σίγουρα θα σου έχει συμβεί τουλάχιστον μια φορά ενώ σε άλλους συμβαίνει πιο συχνά. Πονοκέφαλος μετά το φαγητό κι όχι επειδή έφαγες πολύ! Οι «ένοχοι» είναι πολλοί και ψάχνουμε να τους βρούμε.

Τις περισσότερες φορές δεν είναι κάτι το ανησυχητικό, ωστόσο όπως κι αν έχει πρέπει πολλές φορές να δώσεις προσοχή.

Πονοκέφαλος μετά το φαγητό; Όλοι οι πιθανοί λόγοι
Μήπως το παράκανες με τα γλυκά;

Μπορεί να έφαγες πολλά cookies ή άλλα γλυκά επειδή δεν μπορούσες να βάλεις ένα stop στον εαυτό σου. Ωστόσο, η ζάχαρη οδηγεί σε φούσκωμα και πονοκέφαλο.

Και η υπερβολική ζάχαρη, μετά μπορεί να οδηγήσει σε αντιδραστική υπογλυκαιμία ή να μειώσει μετά το γεύμα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να σου προκαλέσει ζαλάδες.

Ζάχαρη με μέτρο λοιπόν!

Ή μήπως είσαι φίλος με το αλάτι;
Απ’ την άλλη το υπερβολικό αλάτι μπορεί και πάλι να σου προκαλέσει πονοκέφαλο. Οι άνθρωποι που καταναλώνουν υπερβολικά μεγάλες ποσότητες νατρίου (περίπου 8.000 mg κάθε μέρα) έχουν 33% περισσότερες πιθανότητες να υποφέρουν από πονοκέφαλο, συγκριτικά με αυτούς που καταναλώνουν 4.000 mg ανά ημέρα.

Οι ειδικοί πάντως συνιστούν να μην καταναλώνεις περισσότερο από 1.500 mg την ημέρα.

Μήπως έφαγες κάποιοι από τα παρακάτω τρόφιμα;
πονοκέφαλος μετά το φαγητό

Υπάρχουν τρόφιμα, όπως το τυρί, το κρασί, η σόγια σως έχουν ένα κοινό: Περιέχουν τυραμίνη, ένα αμινοξύ γνωστό για την εκδήλωση ημικρανιών σε άτομα που είναι επιρρεπείς σε αυτά.

Φαγητά που αυξάνουν τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο προκαλούν πονοκέφαλο!

Τραυμάτισες το σαγόνι σου
Εάν τα τραγανά ή τσιγαρισμένα τρόφιμα τείνουν να σου προκαλούν πονοκέφαλο είναι επειδή μπορεί να έχεις μια διαταραχή ή πόνο στους μύες που μετακινούν το σαγόνι σου.

Όπως νιώθεις πόνο μετά από μια άσκηση, έτσι μπορεί να νιώθεις όταν ταλαιπωρείς το σαγόνι σου, από το υπερβολικό μάσημα. Αυτός ο πόνος μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο. Αν συμβεί αυτό, μπορείς να βάλεις λίγο πάγο στο σαγόνι σου και να πάρεις ένα παυσίπονο. Αν συνεχιστεί θα ήταν καλό να επισκεφτείς τον γιατρό σου.

Έχεις διατροφική δυσανεξία

Αντιμετωπίζεις προβλήματα με τη γλουτένη και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Μερικές έρευνες έδειξαν πως η δυσανεξία μπορεί να οδηγήσει σε ημικρανίες, χωρίς ωστόσο να είναι ακόμη ξεκάθαροι οι λόγοι.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here