Σνακ : Κατάλληλα τρόφιμα για άτομα με νόσο chron

Η ζωή με τη νόσο του Crohn μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά όταν πρόκειται να παρακολουθείτε τι τρώτε. Ενώ δεν υπάρχει συγκεκριμένη διατροφή που μπορεί να προκαλέσει ή να θεραπεύσει το Crohn, η έρευνα δείχνει ότι ορισμένα τρόφιμα μπορεί να είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν φλεγμονή από άλλα. Αλλά τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν επίσης τρόφιμα που βοηθούν στη μείωση των συμπτωμάτων του Crohn , στην αναπλήρωση των χαμένων θρεπτικών συστατικών και στην προώθηση της επούλωσης. Ακόμη καλύτερα

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον χρόνο σνακ για να διαχειριστείτε τα συμπτώματα του Crohn και να περιποιηθείτε τον εαυτό σας με κάποια καλούδια.

Κατανόηση του Crohn’s
  • Η νόσος του Crohn είναι ένας τύπος φλεγμονώδους νόσου του εντέρου (IBD) που χαρακτηρίζεται από χρόνια φλεγμονή του γαστρεντερικού σωλήνα.
  • Ενώ το Crohn’s μπορεί να επηρεάσει οποιοδήποτε μέρος του γαστρεντερικού σωλήνα, συνήθως επηρεάζει το λεπτό έντερο και το άνω κόλον, διεισδύοντας σε όλο το πάχος του εντερικού τοιχώματος.

Αυτό μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα όπως

  • κοιλιακό άλγος
  • επίμονη διάρροια
  • αιμορραγία από το ορθό
  • αέριο ή φούσκωμα
  • απώλεια βάρους ή μειωμένη όρεξη
  • πυρετός
  • κούραση
Φαγητό για Crohn’s
  • Δεν υπάρχει τέλεια διατροφή για άτομα με νόσο του Crohn, αλλά κάποια έρευνα έχει δείξει ότι μερικές διαφορετικές προσεγγίσεις μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων.
  • Συνιστάται να καταναλώνετε συχνότερα μικρότερες ποσότητες τροφίμων. Για εξάρσεις, μια «ήπια» δίαιτα μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα. Αυτό σημαίνει να αποφεύγετε τα τρόφιμα με υπερβολικές ίνες ή μπαχαρικά και αντί να επιλέγετε μαλακά, ήπια, χαμηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες τρόφιμα .
  • Κατά τη διάρκεια των περιόδων ύφεσης, μια δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε FODMAP (ζυμώσιμος ολιγοσακχαρίτης, δισακχαρίτης, μονοσακχαρίτης και πολυόλες) που περιλαμβάνει μια ποικιλία επιτρεπόμενων τροφών μπορεί να ανακουφίσει τυχόν συμπτώματα τύπου IBS ενώ παρέχει επαρκή διατροφή.
  • Η χαμηλή δίαιτα FODMAP εξαλείφει τους ζυμώσιμους, ανεπαρκώς απορροφημένους υδατάνθρακες και πολυόλες από τη διατροφή σας για 6 έως 8 εβδομάδες. Στη συνέχεια, επιτρέπει στα τρόφιμα να επανεισάγονται αργά για να βοηθήσουν στον εντοπισμό τροφών που προκαλούν.

Τρόφιμα υψηλά σε λιπαρά

  1. λακτόζη (γαλακτοκομικό γάλα, βούτυρο, κρέμα και τυρί)
  2. φρουκτόζη (μήλα, μάνγκο, μέλι, νέκταρ αγαύης και άλλα γλυκαντικά)
  3. φρουκτάνες (κρεμμύδια, σκόρδο, σπαράγγια και σιτάρι)
  4. γαλακτο-ολιγοσακχαρίτες ή GOS (όσπρια, ξηροί καρποί, σπόροι και μερικοί κόκκοι)
  5. πολυόλες (κουνουπίδι και γλυκαντικά χωρίς ζάχαρη)
Ακολουθεί βίντεο για την νόσο του Chron

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here