Θάλασσα και Θαλασσοθεραπεία: Πόσο καλό κάνει στο σώμα μας

Ο Ιπποκράτης χρησιμοποίησε για πρώτη φορά τη λέξη «θαλασσοθεραπεία» προκειμένου να περιγράψει τις θεραπευτικές ιδιότητες και τα ευεργετικά οφέλη του θαλασσινού νερού. Το κολύμπι σε θαλασσινό νερό μπορεί να ενισχύσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, να βοηθήσει την κυκλοφορία του αίματος και να προωθήσει, ολιστικά την ευημερία, σωματικά και ψυχικά.

Επιπλέον, το θαλασσινό νερό λέγεται πως έχει ενυδατικές και ανακουφιστικές ιδιοτήτες που υποστηρίζουν την καλή υγεία του δέρματος. Μια βουτιά στη θάλασσα μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση, αλλά και ολόκληρη την υγεία σας.

Ανοσοποιητικό σύστημα

Το θαλασσινό νερό περιέχει ζωτικά στοιχεία, όπως βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και ανόργανα άλατα, αλλά και ζωντανούς μικροοργανισμούς που μπορεί να έχουν αντιβιοτική και αντιβακτηριακή δράση. Για τον λόγο αυτό, οι συχνές βουτιές στην θάλασσα μπορεί να συμβάλλουν στην ορθότερη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Πιστεύεται ότι τα συστατικά του θαλασσινού νερού απορροφώνται εύκολα από το δέρμα μας καθώς κολυμπάμε, ενώ διαμέσου της διάνοιξης των πόρων στο δέρμα, το σώμα είναι σε θέση να απορροφήσει τα θαλασσινά μέταλλα και να αποβάλει τις τοξίνες, η υψηλή συγκέντρωση των οποίων στον οργανισμό μπορεί να προκαλέσει ασθένειες.

Κυκλοφορία αίματος

Είναι γνωστό ότι το κολύμπι στη θάλασσα μπορεί να υποστηρίξει την καλή κυκλοφορία του αίματος στο σώμα σας. Ο κύριος, μάλιστα, σκοπός της θαλασσοθεραπείας είναι να αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος, συμβάλλοντας, με αυτόν τον τρόπο, στην μείωση των επιπέδων του άγχους.

Θαλασσινό νερό και ψυχική υγεία

Έχετε παρατηρήσει πώς ο ήχος των κυμάτων μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή σας προάγοντας την ηρεμία; Αν ναι, αυτό συμβαίνει διότι ο ήχος που παράγουν τα κύματα μπορεί να επηρεάσει τον ανθρώπινο εγκέφαλο, μεταφέροντάς μας σε κατάσταση βαθιάς χαλάρωσης και αναζωογόνησης του μυαλού και του σώματος. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει σαν φυσικό παυσίπονο για την ανακούφιση από κοινούς πόνους. Μάλιστα, το μαγνήσιο που περιέχεται στο θαλασσινό νερό μπορεί να ανακουφίσει από τη νευρική ευερεθιστότητα, αυξάνοντας έτσι την αίσθηση της ηρεμίας.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here