Αθλητισμός: Για μια υγιή και γεμάτη ενέργεια ζωή η άσκηση είναι το κλειδί [vid]

Σύμφωνα με μελέτες, η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο σοβαρών ασθενειών, όπως καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικό επεισόδιο, διαβήτη τύπου 2 και καρκίνο έως και 50% και να μειώσει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου έως και 30%.

Η άσκηση είναι στην πραγματικότητα μια θαυματουργή θεραπεία, είναι φθηνή ή δωρεάν, προσβάσιμη για τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά δυστυχώς πολλοί εξ ημών δεν κάνουμε τη συνιστώμενη δόση άσκησης ή δεν αθλούμαστε καθόλου. Ως συνέπεια, η υγεία μας μπορεί να είναι επισφαλής.

Όποια και αν είναι η ηλικία σας, υπάρχουν ισχυρές επιστημονικές ενδείξεις ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να ζήσετε μια πιο υγιεινή και πιο ευτυχισμένη ζωή.

Τα άτομα που ασκούνται τακτικά έχουν μικρότερο κίνδυνο να αναπτύξουν πολλές μακροχρόνιες (χρόνιες) συνθήκες υγείας, όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2, εγκεφαλικό επεισόδιο και ορισμένους τύπους καρκίνου.

Η έρευνα δείχνει ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί επίσης να ενισχύσει την αυτοεκτίμηση, τη διάθεση, την ποιότητα του ύπνου και την ενέργεια, καθώς και να μειώσει τον κίνδυνο άγχους, κατάθλιψης, άνοιας και νόσου του Αλτσχάιμερ.

Εάν η άσκηση ήταν ένα “χάπι”, θα ήταν ένα από τα πιο οικονομικά φάρμακα που εφευρέθηκαν ποτέ.

Ποια είναι τα οφέλη της άσκησης για την υγεία

Δεδομένων των συντριπτικών ερευνητικών στοιχείων, φαίνεται προφανές ότι όλοι πρέπει να είμαστε σωματικά ενεργοί. Είναι απαραίτητο εάν θέλετε να ζήσετε μια υγιή και γεμάτη ενέργεια ζωή.

Είναι ιατρικά αποδεδειγμένο ότι οι άνθρωποι που κάνουν τακτική σωματική δραστηριότητα έχουν:

  • έως και 35% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου
  • έως και 50% χαμηλότερο κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2
  • έως και 50% χαμηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του παχέος εντέρου
  • έως και 20% χαμηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του μαστού
  • 30% χαμηλότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου
  • έως και 83% χαμηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης οστεοαρθρίτιδας
  • έως και 68% χαμηλότερο κίνδυνο κατάγματος ισχίου
  • 30% χαμηλότερο κίνδυνο πτώσεων (μεταξύ ηλικιωμένων ενηλίκων)
  • έως και 30% χαμηλότερο κίνδυνο κατάθλιψης
  • έως και 30% χαμηλότερο κίνδυνο για άνοια

 

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here