Αθλητισμός: Τα οφέλη της τακτικής άσκησης στην υγεία [vid]

Ως άσκηση ορίζεται κάθε κίνηση που κάνει τους μυς σας να λειτουργούν και το σώμα σας να καίει θερμίδες. Υπάρχουν πολλοί τύποι σωματικής δραστηριότητας, όπως κολύμπι, τρέξιμο, τζόκινγκ, περπάτημα και χορός, για να αναφέρουμε μερικούς. Η δραστηριότητα έχει αποδειχθεί ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο!

Πώς η τακτική άσκηση ωφελεί το σώμα και τον εγκέφαλο

  • Μπορεί να σας κάνει να νιώσετε πιο ευτυχισμένοι

Η άσκηση έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει τη διάθεσή σας και μειώνει τα συναισθήματα της κατάθλιψης, του άγχους και του στρες. Παράγει αλλαγές στα μέρη του εγκεφάλου που ρυθμίζουν το άγχος και μπορεί επίσης να αυξήσει την ευαισθησία του εγκεφάλου στις ορμόνες σεροτονίνη και νορεπινεφρίνη, οι οποίες ανακουφίζουν από τα συναισθήματα της κατάθλιψης.

Επιπλέον, η άσκηση μπορεί να αυξήσει την παραγωγή ενδορφινών, οι οποίες είναι γνωστό ότι βοηθούν στην παραγωγή θετικών συναισθημάτων και μειώνουν την αντίληψη του πόνου.

Δεν έχει σημασία πόσο έντονη είναι η προπόνησή σας, η διάθεσή σας μπορεί να ωφεληθεί από την άσκηση ανεξάρτητα από την ένταση της σωματικής δραστηριότητας.

  • Μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους

Ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι η αδράνεια είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την αύξηση του σωματικού βάρους και την παχυσαρκία. Για να κατανοήσουμε την επίδραση της άσκησης στη μείωση του βάρους, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τη σχέση μεταξύ άσκησης και κατανάλωσης ενέργειας.

Το σώμα σας ξοδεύει ενέργεια με τρεις τρόπους:

  • πέψη των τροφών
  • άσκηση
  • διατηρώντας τις λειτουργίες του σώματος όπως ο καρδιακός παλμός και η αναπνοή

Κατά τη διάρκεια της δίαιτας, η μειωμένη πρόσληψη θερμίδων θα μειώσει το μεταβολικό ρυθμό, γεγονός που μπορεί να καθυστερήσει την απώλεια βάρους. Αντίθετα, η τακτική άσκηση έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει το μεταβολικό σας ρυθμό, ο οποίος μπορεί να κάψει περισσότερες θερμίδες για να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

  • Κάνει καλό στους μυς και τα οστά σας

Η άσκηση παίζει ζωτικό ρόλο στην οικοδόμηση και διατήρηση ισχυρών μυών και οστών. Δραστηριότητες όπως η άρση βαρών μπορούν να τονώσουν τη μυϊκή ανάπτυξη όταν συνδυάζονται με επαρκή πρόσληψη πρωτεΐνης.

Αυτό συμβαίνει επειδή η άσκηση βοηθά στην απελευθέρωση ορμονών που προάγουν την ικανότητα των μυών σας να απορροφούν αμινοξέα. Αυτό τους βοηθά να αναπτυχθούν.

Επίσης, η άσκηση βοηθά στην οικοδόμηση της οστικής πυκνότητας όταν είστε νεότεροι και την πρόληψη της οστεοπόρωσης αργότερα στη ζωή σας.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here