Υγιή μαλλιά: Η διατροφή είναι το κλειδί [vid]

Μια υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει τα μαλλιά σας να παραμείνουν δυνατά και λαμπερά. Εάν δεν λαμβάνετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά από τα τρόφιμα, μπορεί να δείτε τις επιδράσεις στα μαλλιά σας.

Λιπαρά οξεά

Τα βασικά λιπαρά οξέα, ειδικά τα ω-3, παίζουν βασικό ρόλο στην υγεία του δέρματος, των μαλλιών και των νυχιών. Θα πρέπει να τρώτε μερικές από αυτές τις τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε ωμέγα-3, κάθε μέρα:

  • Σολομός, τόνος, σκουμπρί και άλλα λιπαρά ψάρια
  • Λινέλαιο, λιναρόσπορουι, σπόροι chia
  • Καρύδια
  • Φασόλια σόγιας, τόφου και σταυρανθή
  • Λαχανικά (μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανα Βρυξελλών)

Βιταμίνες Β6, Β12 και φολικό οξύ

Οι βιταμίνες Β6, Β12 και το φολικό οξύ είναι επίσης σημαντικές για τα μαλλιά σας. Οι χορτοφάγοι και οι βίγκαν συχνά δεν παίρνουν τις απαραίτητες συνιστώμενες ημερίσιες δόσεις.

Τα τρόφιμα με Β6 περιλαμβάνουν:

  • μπανάνες,
  • πατάτες και
  • σπανάκι

 

Οι κυριότερες πηγές Β12 περιλαμβάνουν:

  • κρέας,
  • πουλερικά,
  • ψάρια και
  • γαλακτοκομικά προϊόντα

 

Μπορείτε να πάρετε φολικό οξύ από άφθονα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ειδικά τα εσπεριδοειδή και τις ντομάτες. Τα προϊόντα ολικής αλέσεως, τα φασόλια και οι φακές έχουν επίσης φολικό οξύ.

Πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι επίσης κρίσιμη για τη διατήρηση της υγείας των μαλλιών σας, αλλά πολλοί άνθρωποι δεν παίρνουν αρκετή. Τα άπαχα κρέατα όπως ψάρι και κοτόπουλο, τα αυγά και τα προϊόντα σόγιας είναι καλές πηγές πρωτεΐνης.

Επειδή τα ιχνοστοιχεία όπως ο σίδηρος, το μαγνήσιο, ο ψευδάργυρος και η βιοτίνη επηρεάζουν επίσης τα μαλλιά, είναι καλή ιδέα να λαμβάνετε καθημερινά πολυβιταμίνη ή να φροντίζετε να επιλέγετε γεύματα που έχουν επαρκείς δόσεις σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Επίσης, να μην ξεχνάτε να πείνετε άφθονο νερό καθημερινά.

Να θυμάστε πως παρά τις προσπάθειές σας, μερικές φορές, γενετικοί παράγοντες μπορεί να παίξουν ρόλο στην απώλεια μαλλιών. Η νόσος του θυρεοειδούς, η αναιμία, τα αυτοάνοσα νοσήματα και τα προβλήματα ορμονών μπορεί επίσης να προκαλέσουν αλλαγές ή απώλεια μαλλιών.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here