Koρονοϊός: Το YouTube «μπλόκαρε» το Sky News Australia από την πλατφόρμα του λόγω παραπληροφόρησης

To YouTube ανακοίνωσε σήμερα ότι ανέστειλε για μία εβδομάδα το κανάλι του τηλεοπτικού δικτύου Sky News Australia στην πλατφόρμα του λόγω μετάδοσης ψευδών ειδήσεων αναφορικά με την Covid-19.

Το μέτρο αυτό απο το δημοφιλή ιστότοπο αναπαραγωγής ψηφιακών βίντεο, ακολούθησε μια ανάλυση περιεχομένου που είχε μεταφορτώσει το τηλεοπτικό δίκτυο, το οποίο ανήκει στον μεγιστάνα των Μέσων Ενημέρωσης, Ρούπερτ Μέρντοχ.

«Εφαρμόζουμε σαφείς πολιτικές σε σχέση με τις ψευδείς πληροφορίες για την Covid-19 (…) προκειμένου να εμποδίσουμε τη μετάδοση ψευδών ειδήσεων για τον κορονοϊό, που θα μπορούσαν να βλάψουν έναν πραγματικό κόσμο», αναφέρει το YouTube σε ένα δελτίο τύπου.

Με 1,86 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες στο YouTube, το Sky News Australia το παρακολουθούν συντηρητικοί πέραν της Αυστραλίας.

Οι δημοσιεύσεις του, μεταξύ των οποίων ορισμένοι αμφισβητούν την ύπαρξη μιας πανδημίας και την αποτελεσματικότητα των εμβολίων, διαμοιράζονται ευρέως από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ολόκληρο τον κόσμο.

Πριν από τρεις ημέρες, το τηλεοπτικό δίκτυο είχε δημοσιεύσει ένα χρονικό κατά τη διάρκεια του οποίου ο παρουσιαστής, γνωστός για την αντίθεσή του στους υγειονομικούς περιορισμούς, επέκρινε μεταξύ άλλων την απόφαση των αρχών να παρατείνουν την καραντίνα στο Σίδνεϊ.

Το Sky News επιβεβαίωσε πως αποκλείστηκε προσωρινά από το YouTube κι ένας εκπρόσωπος τύπου είπε πως το δίκτυο «στηρίζει τις συζητήσεις και τον δημόσιο διάλογο αναφορικά με έναν μεγάλο αριθμό θεμάτων και απόψεων, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για κάθε δημοκρατία».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here