Διαλογισμός: Ενισχύει τη διάθεση, ανακουφίζει τον πόνο και ακονίζει τη συγκέντρωση

Όλο και περισσότερες μελέτες προσεγγίζουν την αρχαία πρακτική του διαλογισμού προκειμένου να ερευνήσουν και να καταγράψουν τα οφέλη του στην ψυχική και σωματική υγεία. Μια ενδελεχής λίστα θα ήταν πιθανώς ανεξάντλητη, αλλά παρακάτω θα βρείτε ορισμένα από τα πιο σημαντικά οφέλη του διαλογισμού, καθώς και τους λόγους που συνίσταται να τον εξασκείτε στη ζωή σας.

  • Μειώνει την αρτηριακή πίεση

Η υψηλή αρτηριακή πίεση επηρεάζει περίπου το 30% των ενηλίκων στις ΗΠΑ και θεωρείται παγκόσμια επιδημία που αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού και καρδιακής προσβολής. Ο διαλογισμός μπορεί να βελτιώσει την αρτηριακή πίεση φυσικά, χωρίς φάρμακα, σύμφωνα με ερευνητικά ευρήματα.

  • Ενισχύει τα επίπεδα σεροτονίνης

Η σεροτονίνη είναι μια χημική ουσία που παράγεται στα νευρικά κύτταρα και λειτουργεί ως φυσικός σταθεροποιητής της διάθεσης. Όταν διαλογίζεστε, τα επίπεδα σεροτονίνης αυξάνονται. Για τούτο, για πολλούς ο διαλογισμός λειτουργεί σαν ένα φυσικό αντικαταθλιπτικό.

  • Σας βοηθά να κόψετε τις κακές συνήθειες

Είτε πρόκειται για κάπνισμα είτε για πολλά και άσκοπα ψώνια, ο διαλογισμός φέρνει επίγνωση στις ενέργειές σας εκείνη τη στιγμή και σας βοηθά να σπάσετε τον κύκλο μιας κακής συνήθειας. Οι περισσότερες συνήθειες σχηματίζονται ασυνείδητα. Με την πάροδο του χρόνου, ο διαλογισμός φέρνει επίγνωση σε αυτό που κάνουμε, οπότε δεν ενεργούμε ασυνείδητα. Η συνειδητότητα διακόπτει την ασύνειδη συνήθεια.

  • Αυξάνει τη συγκέντρωση

Όταν τόσα πολλά πράγματα τρέχουν στο μυαλό μας ανά πάσα στιγμή, μπορεί να είναι δύσκολο να συγκεντρωθούμε σε ό,τι κάνουμε. Ο διαλογισμός σας βοηθά να εστιάζετε το μυαλό σας ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε σε αυτό που πρέπει να κάνετε.

  • Βοηθά στην οικοδόμηση εσωτερικής δύναμης

Όλοι έχουμε κολλήσει στην κίνηση ή σε μια μακρά, βαρετή συνάντηση που ανυπομονούσαμε να ξεφύγουμε. Η άσκηση του διαλογισμού και της προσοχής βοηθά στην οικοδόμηση εσωτερικής δύναμης και αντοχής για να περάσετε ήρεμα από αυτές τις καταστάσεις.

  • Θα μάθετε να είστε παρόντες

Έρευνες δείχνουν ότι ο διαλογισμός μπορεί να μειώσει τη δραστηριότητα του εγκεφάλου στο προεπιλεγμένο δίκτυο λειτουργίας (DMN), το μέρος του εγκεφάλου που αναρωτιέται, ανησυχεί και υπερθεματίζει, βοηθώντας μας να παραμείνουμε στο παρόν.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here