Ημικρανία: Μπορεί οι αλλαγές του καιρού να προκαλέσουν ημικρανία

Μερικοί άνθρωποι που έχουν ημικρανίες φαίνεται να είναι πιο ευαίσθητοι στις αλλαγές του καιρού. Σύμφωνα με επίσημες πηγές, οι παράγοντες ενεργοποίησης που σχετίζονται με τον καιρό περιλαμβάνουν: το ηλιακό φως, την εξαιρετικά υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία, την υψηλή υγρασία, τον ξηρό αέρα, τον άνεμο ή τον θυελλώδη καιρό και τις αλλαγές σε βαρομετρικές πίεσεις.

Για ορισμένους, οι καιρικές αλλαγές μπορεί να προκαλέσουν ανισορροπίες στις χημικές ουσίες του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένης της σεροτονίνης, οι οποίες με τη σειρά τους μπορεί να προκαλέσουν ημικρανία. Οι καρικοί παράγοντες μπορούν επίσης να επιδεινώσουν έναν πονοκέφαλο που ενδεχόμενα προκαλείται από άλλους παράγοντες.

Εάν αισθάνεστε ότι οι ημικρανίες σας προκαλούνται από τον καιρό, μπορεί να απογοητευτείτε, δεδομένου ότι δεν μπορείτε να αλλάξειτε τον καιρό. Ωστόσο, μπορείτε να παρατηρήσετε ποιες αλλαγές του καιρού σας προκαλούν ή επιδεινώνουν την ημικρανία και να λάβετε τα απαραίτητα μέτρα για να μειώσετε τις επιπτώσεις τους.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ορισμένα εξ αυτών:

  • Κρατήστε ένα ημερολόγιο πονοκεφάλου ή ημικρανιών

Κρατώντας ένα ημερολόγιο πόνου και απαριθμώντας κάθε ημικρανία αναλυτικά: πότε συνέβη, πόση ήταν η διάρκειά της, τι θα μπορούσε να την προκάλεσε ή ενέτεινε, μπορείτε να βοηθηθείτε ώστε να κατανοήσετε καλύτερα εάν η ημικρανία σας σχετίζεται με καιρικά φιανόμενα και αλλαγές του καιρού, και ποιες ειδικότερα.

  • Παρακολούθηση των καιρικών αλλαγών

Παρακολουθήστε τις καιρικές αλλαγές και προγραμματίστε ανάλογα, όταν φυσικά αυτό είναι δυνατόν, προκειμένου να αποφύγεται την πιθανότητα πρόκλησης της ημικρανίας. Για παράδειγμα, μείνετε σε εσωτερικούς χώρους κατά τη διάρκεια πολύ κρύου ή θυελλώδους καιρού εάν αυτοί οι παράγοντες φαίνεται να προκαλούν τις ημικρανίες σας ή αποφύγετε να ασκηθείτε όταν ο καιρός είναι πολύ ζεστός, εάν έχετε παρατηρήσει ότι η υπερβολική ζέστη πυροδοτεί τον πονοκέφαλο.

  • Ένας υγιεινός τρόπος ζωής

Κάνοντας επιλογές υγιεινού τρόπου ζωής – υγιεινή διατροφή, τακτική άσκηση, άφθονο νερό, επαρκής ύπνος, διαχείριση του άγχους μπορείτε σε σημαντικό βαθμό να περιορίσετε τη συχνότητα ή ένταση των ημικρανιών.

Και είναι σημαντικό να θυμάστε πως η λήψη φαρμάκων για την ημικρανία συνίσταται με το που θα νιώσετε τα πρώτα της σημάδια.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here