Κολύμβηση: Αξιοποιήστε τα οφέλη της κολύμβησης για την ψυχική υγεία [vid]

Η κολύμβηση είναι μία ασκήση με χαμηλό αντίκτυπο, που κινητοποιεί ολόκληρο το σώμα σας, ενεργοποιώντας μια πληθώρα μυών και είναι επίσης ευεργετική για το μυαλό σας. Είτε διαχειρίζεστε μια πρόκληση ψυχικής υγείας είτε απλά ψάχνετε για λίγη χαλάρωση και μια ανάσα μέσα στην καθημερινή ρουτίνα και τις υποχρεώσεις, μια βουτιά στη θάλασσα ή την πισίνα μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα.

  • Σας ανεβάζει τη διάθεση

Η μετακίνηση του σώματός σας μέσα στο νερό δεν είναι μικρό επίτευγμα. Στην πραγματικότητα, πρέπει να εμπλέξετε όλες τις κύριες ομάδες μυών. Αυτό ενεργοποιεί τη ροή μιας σειράς χημικών ουσιών που ανεβάζουν φυσικά τη διάθεση.

  • Σας ξεκουράζει

Το να μπείτε στο νερό είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αφαιρέσετε από το μυαλό σας ανησυχίες. Πώς; Η κολύμβηση σας βοηθά να εστιάσετε στην αναπνοή σας και να απελευθερώσετε την ένταση από το σώμα σας. Όταν κολυμπάτε, εστιάζετε στο παρόν και δίνετε προσοχή στην αναπνοή σας, αποφεύγοντας την κατάποση νερού κάθε φορά που παίρνετε μια ανάσα. Κάτι σαν διαλογισμός μέσα στο νερό.

  • Ανεβάζει την αυτοπεποίθησή σας

Μια τακτική πρακτική κολύμβησης θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε πιο σίγουροι για το σώμα σας. Το κολύμπι είναι πιο εύκολο στο σώμα από πολλές άλλες μορφές άσκησης – καθιστώντας το μια εξαιρετική επιλογή για άτομα όλων των ηλικιών και επιπέδων φυσικής κατάστασης, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με τραυματισμούς. Με τον καιρό, θα χτίσετε δύναμη και αντοχή και ίσως αρχίσετε να εκτιμάτε περισσότερο το σώμα σας για αυτό που μπορεί να κάνει.

  • Θα σας βγάλει από το σπίτι

Ένα άλλο φοβερό πράγμα για το κολύμπι είναι ότι δεν μπορείτε να το κάνετε στην κρεβατοκάμαρά σας. Θα σας βγάλει από τη ζώνη άνεσής σας και μπορεί ακόμη να σας φέρει σε επαφή με νέα άτομα. Η κολύμβηση στη θάλασσα σας παρέχει και την ημερήσια δόση βιταμίνης D που χρειάζεστε.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here