Mad Clip: Πού και πότε θα γίνει η κηδεία του

Ο αγαπημένος ράπερ της νεολαίας, Mad Clip σκοτώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης στην παραλιακή οδηγώντας το αγαπημένο του αμάξι.

Θλίψη στον χώρο της ελληνικής μουσικής, αλλά και στους χιλιάδες θαυμαστές του σκόρπισε ο θάνατος του Mad Clip, που σκοτώθηκε σε τροχαίο τα ξημερώματα της Πέμπτης 2 Σεπτεμβρίου σε ηλικία μόλις 34 ετών. Ο γνωστός τράπερ έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και προσέκρουσε σε κολώνα στη Λεωφόρο Αθήνας και Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη Αττικής.

Λίγες ώρες νωρίτερα ο Mad Clip βρισκόταν με αρκετούς συναδέλφους του στον γάμο της φίλης του και PR Manager της δισκογραφικής εταιρείας στην οποία ανήκε, Λίας Παπαδοπούλου με τον σκηνοθέτη και φωτογράφο Γιώργο Μπενιουδάκη. Σύμφωνα με πληροφορίες του fthis.gr οι συγγενείς, οι φίλοι, οι συνεργάτες και οι θαυμαστές του Mad Clip θα του πουν το τελευταίο «αντίο» τη Δευτέρα το μεσημέρι. Συγκεκριμένα, η κηδεία του Mad Clip θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου, στις 16.00 το μεσημέρι στο Κοιμητήριο του Παλαιού Φαλήρου.

Mad Clip: Πέντε «καυτά» ερωτήματα για την τραγωδία στη Βουλιαγμένη

Ενδελεχή έρευνα πραγματοποίησαν τα στελέχη της Τροχαίας για το δυστύχημα με θύμα τον γνωστό τράπερ, Mad Clip, με αποτέλεσμα να υπάρχουν κάποιες πρώτες εκτιμήσεις και κάποιες πρώτες απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα της υπόθεσης.

1) Υπήρξε εμπλοκή άλλου οχήματος στο δυστύχημα; Η απάντηση που δίνουν αστυνομικές πηγές είναι αρνητική. Και αυτό προκύπτει, όπως λένε, από δύο «καθαρά» βίντεο που έχουν στη διάθεσή τους οι Αρχές και απεικονίζουν το περιστατικό.

2) Διαδραμάτισε κάποιο ρόλο το Audi R8; Και σε αυτή την περίπτωση αστυνομικές πηγές απαντούν αρνητικά. Από την εξέταση του οδηγού αλλά και από το οπτικό υλικό από κάμερες ασφαλείας, προκύπτει ότι το Audi R8 κρατά απόσταση από την Porsche του 34χρονου μουσικού.

3) Ο Mad Clip έκανε κόντρες στο δρόμο; Η απάντηση και σε αυτό το ερώτημα είναι αρνητική. Από τις καταθέσεις που συγκέντρωσαν οι άντρες της Τροχαίας δεν προκύπτει ότι ο γνωστός μουσικός έκανε κόντρες με άλλα οχήματα. Αυτό που προκύπτει είναι ότι είχε υπερβεί κατά πολύ το όριο ταχύτητας που προβλέπεται στο συγκεκριμένο δρόμο.

4) Φορούσε ζώνη; Μέχρι στιγμής κανείς δε μπορεί να απαντήσει με βεβαιότητα στο συγκεκριμένο ερώτημα. Πηγές από την ΕΛ.ΑΣ. σημειώνουν, ωστόσο, στο newsbomb ότι η πιθανότερη εκδοχή είναι να μην φορούσε ζώνη ασφαλείας. Και αυτό διότι κατά τον απεγκλωβισμό του από το όχημα δεν βρέθηκε στη θέση του οδηγού αλλά στη θέση του συνοδηγού.

5) Το βίντεο που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και απεικονίζει την Πόρσε και το Audi R8 σε ποιο σημείο της διαδρομής γυρίστηκε; Αρχικά αστυνομικοί απαντούν ότι το συγκεκριμένο βίντεο δεν θα συμπεριληφθεί στη δικογραφία, καθώς δεν πιστοποιείται επισήμως ότι γυρίστηκε κατά την επίμαχη διαδρομή (αν και ανεπίσημα εκτιμάται ότι γυρίστηκε κατά την επίμαχη διαδρομή). Την ίδια ώρα, οι αστυνομικοί θεωρούν ότι δεν προσφέρει κάτι στην έρευνα από τη στιγμή που υπάρχουν «καθαρά» βίντεο που δείχνουν τι ακριβώς συνέβη. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι το βίντεο μπορεί να αποτυπώνει ένα μικρό μέρος της διαδρομής της Πόρσε και του Audi R8 στην περιοχή της Βουλιαγμένης. Συγκεκριμένα εκτιμάται ότι γυρίστηκε στο ύψος της λίμνης Βουλιαγμένης περίπου ένα λεπτό πριν το δυστύχημα με θύμα τον Mad Clip.

Σημειώνεται ότι ήδη έχει οριστεί ανεξάρτητος πραγματογνώμονας από τον Εισαγγελέα για να διερευνήσει τις συνθήκες του δυστυχήματος, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr χθες Παρασκευή η Τροχαία ενημέρωσε την οικογένεια του Mad Clip ότι έχει δικαίωμα εντός 48 ωρών να διορίσει δικό της τεχνικό σύμβουλο.

Ο ρόλος του «αντισπίν»

Οι Αρχές θα αναζητούσουν ποιο ήταν το λάθος που μπορεί να έκανε ο οδηγός του super car, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της Πόρσε. Με δεδομένο ότι έχει αποκλειστεί από την αστυνομική έρευνα το σενάριο της εμπλοκής άλλου οχήματος, οι άντρες της Τροχαίας αναζητούν ποιο ήταν αυτό το λάθος (πέραν της υψηλής ταχύτητας που θεωρείται δεδομένη και διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο).

Μία πιθανή εκδοχή είναι ο Mad Clip να απενεργοποίησε το λεγόμενο «αντισπίν». Πρόκειται για σύστημα που υπάρχει στα αυτοκίνητα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, το οποίο κρίνεται αναγκαίο για την αποτροπή του σπιναρίσματος των τροχών. Οι αισθητήρες των super car αντιλαμβάνονται την περιστροφική ταχύτητα των τροχών και όταν υπάρξει διαφορά περιστροφής που μπορεί να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις, τότε δίνεται αυτόματα εντολή για να επιβραδυνθεί ο τροχός ή οι τροχοί που σπινάρουν.

Δεδομένου ότι η Porsche του 34χρονου τράπερ είναι ένα αυτοκίνητο πισωκίνητο, το «αντισπίν» μπορεί να σώσει ζωές, όπως λένε αρμόδιες πηγές. Και αυτό διότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σπινάρει πιο εύκολα σε σχέση με άλλα. Η απενεργοποίηση του «αντισπίν» έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολο να «διπλώσει» το όχημα και να εκτραπεί της πορείας του.

Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι από ορισμένες καταθέσεις φίλων του Mad Clip, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία, προκύπτει ότι ο 34χρονος μουσικός συνήθιζε να απενεργοποιεί το «αντισπίν». Ακόμα είναι νωρίς για να διαπιστωθεί εάν τη μοιραία ημέρα το «αντισπίν» ήταν απενεργοποιημένο, ωστόσο, είναι ένα από τα βασικά σενάρια που εξετάζονται.

Ο Mad Clip είχε δηλώσει ότι είναι λάτρης της ταχύτητας, ενώ η Αστυνομία του είχε βεβαιώσει τον τελευταίο χρόνο δύο παραβάσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας.

Το Audi R8

Αναλυτική κατάθεση στους αστυνομικούς της Τροχαίας έδωσε ο οδηγός του μαύρου Audi R8 για το δυστύχημα στη Βουλιαγμένη.

Πρόκειται για Έλληνα που ζει μόνιμα στην Αγγλία, ο οποίος βρισκόταν στην Αθήνα μαζί με τη γυναίκα του για διακοπές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο οδηγός κατέθεσε ότι βρισκόταν μαζί με τη γυναίκα του στο αυτοκίνητο και επέστρεφαν από διασκέδαση. Τελικός προορισμός τους ήταν ο Άλιμος. Ο οδηγός σταμάτησε στο κόκκινο φανάρι δίπλα από την Porsche του 34χρονου Mad Clip.

«Όταν άναψε το πράσινο είδα την Porsche να επιταχύνει και να αναπτύσσει μεγάλη ταχύτητα. Εγώ κράτησα απόσταση ασφαλείας και έμεινα πίσω. Δεν γνώριζα τον οδηγό της Porsche. Τυχαία βρεθήκαμε στο ίδιο φανάρι», ανέφερε. Οι αστυνομικοί διασταύρωσαν όλα όσα είπε ο μάρτυρας και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι πράγματι δεν γνώριζε τον 34χρονο Mad Clip, ενώ σημειώνεται ότι το αυτοκίνητό του είχε μεγαλύτερη ιπποδύναμη από αυτό του 34χρονου (γεγονός που επιβεβαιώνει κατά κάποιο τρόπο ότι δεν είχε διάθεση για κόντρα).

Περίπου 500 μέτρα πιο μακριά από το φανάρι το αυτοκίνητο του Mad Clip εξετράπη της πορείας του. Ο οδηγός του Audi συνέχισε, πέρασε μπροστά από το τρακαρισμένο όχημα και στη συνέχεια έστριψε αριστερά φεύγοντας από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Ο οδηγός του Audi μόλις διάβασε την ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για την αναζήτηση του οχήματός του εμφανίστηκε στην Αστυνομία για κατάθεση. Οι αστυνομικοί είχαν ήδη εικόνα για το τι συνέβη από τις κάμερες ασφαλείας και έτσι μπορούσαν να διασταυρώσουν το περιεχόμενο της κατάθεσης.

Για την ΕΛ.ΑΣ. δεν τέθηκε ποτέ θέμα σύλληψης του οδηγού του Audi R8, ο οποίος μετά την κατάθεσή του έφυγε από το Τμήμα, αφού πρώτα ενημερώθηκε ο Εισαγγελέας για την εξέλιξη. Οι αστυνομικοί της Τροχαίας θεωρούν πλέον βέβαιο ότι δεν υπάρχει εμπλοκή άλλου οχήματος στο περιστατικό και ότι ο 34χρονος μουσικός έχασε μόνος του τον έλεγχο του αυτοκινήτου του.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here