Σκόνη κακάο: Λαχταριστή & πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών απαραίτητων για την υγεία [vid]

Παρακάτω θα βρείτε μερικά από τα σημαντικότερα οφέλη της σκόνης κακάο στην υγεία.

  • Χαμηλή αρτηριακή πίεση

Η σκόνη κακάο είναι γεμάτη με φλαβονοειδή. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, βελτιώνουν τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο και την καρδιά και βοηθούν στην πρόληψη θρομβώσεων.

  • Μειωμένος κίνδυνος διαβήτη

Τα φλαβονοειδή στο κακάο μπορεί να βοηθήσουν στην αύξηση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη, μειώνοντας τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη.

  • Μειωμένος κίνδυνος καρδιακών παθήσεων

Η σκόνη κακάο περιέχει πολύ κάλιο. Έχει αποδειχθεί ότι το κάλιο μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, περιορίζοντας τη φλεγμονή στο κάτω μέρος του σώματος και το κυταρρικό στρες.

  • Μειωμένη φλεγμονή

Τα φλαβονοειδή στη σκόνη κακάο μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής σε όλο το σώμα σας. Η μειωμένη φλεγμονή μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για ορισμένους καρκίνους, διαβήτη, αρθρίτιδα, κατάθλιψη και νόσο του Αλτσχάιμερ.

  • Πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών

Η σκόνη κακάο είναι μια εξαιρετική πηγή:

  • Σιδήρου
  • Πρωτεΐνης
  • Μαγνησίου
  • Καλίου
  • Φυτικών ινών

 

Ειδικότερα, οι φυτικές ίνες στη σκόνη κακάο προάγουν την υγιή πέψη και μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο και τα συμπτώματα του συνδρόμου του ευερέθιστου εντέρου και άλλων πεπτικών προβλημάτων.

Θρεπτικά συστατικά ανά μερίδα

Δύο κουταλιές της σούπας σκόνη κακάο περιέχουν:

  • Θερμίδες: 130
  • Πρωτεΐνη: 7 γραμμάρια
  • Λίπος: 6 γραμμάρια
  • Υδατάνθρακες: 13 γραμμάρια
  • Ζάχαρη: 0 γραμμάρια

Τι πρέπει να προσέξετε

Μια μερίδα αντίστοιχη των δύο κουταλιών της σούπας σκόνης κακάο περιέχει περίπου 50 γραμμάρια καφεΐνης, η οποία είναι περίπου η μισή ποσότητα καφεΐνης που περιέχεται σε ένα μεσαίο φλιτζάνι του καφέ. Εάν έχετε ευαισθησία στην καφεΐνη, είναι σημαντικό να μην αγνοείτε την παραπάνω πληροφορία.

Εάν και η ίδια η σκόνη κακάο δεν περίχει ζάχαρη, εφόσον χρησιμοποιηθεί σε γλυκά και αρτοπαρασκευάσματα, είναι σημαντικό να είστε προσεκτικές/οι με την ποσότητα της ζάχαρης που θα προσθέσετε σε αυτά, καθώς και τυχόν τύπους ανθυγειινών λιπαρών.

Ακολουθεί βίντεο:

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here