Πρωτεΐνη γαλοπούλα: Λόγοι για να προσθέσετε την γαλοπούλα στις καθημερινές διατροφικές σας συνήθειες

Στις μέρες μας, οι επιστημονικές ομάδες έχουν βάλει ως στόχο τη μείωση της αναιμίας στις γυναίκες σε αναπαραγωγική ηλικία και την πρόοδο με στόχο το χαμηλό βάρος των παιδιών κατά τη γέννηση Αυτοί οι στόχοι έχουν σχεδόν επιτευχθεί και σε αυτό έχει παίξει μεγάλο ρόλο η πρωτεΐνη και η ένταξη της γαλοπούλας στο καθημερινό μας διαιτολόγιο. Ένα από τα τελευταία trends όσον αφορά την πρωτεϊνική διατροφή είναι και η γαλοπούλα. Η γαλοπούλα κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στην Ελλάδα και γι’ αυτό το λόγο όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που ασχολούνται με την εκτροφή της γαλοπούλας.

Οι σύγχρονες επιστημονικές ομάδες θέλουν να πετύχουν άλλους τρεις βελτιωτικούς στόχους με την βοήθεια της γαλοπούλας:

  1. Την διατροφή των μητέρων
  2. Την διατροφή των παιδιών 
  3. Την διατροφή των βρεφών

Όπως μπορούμε άνετα να καταλάβουμε από τα παραπάνω στοιχεία, το σίγουρο είναι ότι η παχυσαρκία έχει καταλάβει μεγάλο μέρος του πληθυσμού, με όλο και περισσότερους ανθρώπους να στρέφονται σε διατροφολόγους. Την ίδια στιγμή όμως ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να χτίσουν ένα όμορφο σώμα και αυτό προσπαθούν να το επιτύχουν με την πρωτεϊνική διατροφή. Και στις δύο περιπτώσεις η πρωτεΐνη παίζει σημαντικό ρόλο, εφόσον στην πρώτη περίπτωση βοηθά στην καύση του λίπους και στην δεύτερη χτίζει μυς.

Γαλοπούλα: Χριστουγεννιάτικο έδεσμα και μόνο;

Παρόλο που πολλοί την έχουν συνδυάσει με το χριστουγεννιάτικο τραπέζι η γαλοπούλα πλέον εχει μπει στην καθημερινή διατροφή των Ελλήνων. Είναι μία πολύ καλή συνήθεια εφόσον μιλάμε για καθαρό κρέας με μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης και πολύ καλή αίσθηση κορεσμού. Το κρέας της γαλοπούλας πωλείται σε διάφορες μορφές όπως: 

  1. Ολόκληρες 
  2. Σε προσυσκευασμένες φέτες
  3. Στήθος
  4. Κιμά
  5. Φιλέτο
  6. Παϊδάκια. 

Λόγω του ότι έχει πολλές και διαφορετικές κοπές, η κατανάλωση γαλοπούλας αυξάνεται και όχι μόνο.

  • Είναι μια πλούσια πηγή πρωτεΐνης
  • Είναι χαμηλή σε λιπαρά. 
  • Είναι μια πολύ καλή πηγή σιδήρου, ψευδαργύρου, καλίου και φωσφόρου.
  • Είναι επίσης πηγή βιταμίνης Β6 και νιασίνης, τα οποία είναι και τα δύο απαραίτητα για την παραγωγή ενέργειας του σώματος.
  • Η τακτική κατανάλωση γαλοπούλας μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης.
  • Η γαλοπούλα περιέχει το αμινοξύ τρυπτοφάνη, το οποίο παράγει σεροτονίνη και παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.
  • Είναι επίσης πηγή σεληνίου, το οποίο είναι απαραίτητο για τον μεταβολισμό των θυρεοειδικών ορμονών. 

Για όλα τα παραπάνω και για πολλούς άλλους λόγους κάντε την γαλοπούλα διατροφική σας συνήθεια και γενικότερα προσθέστε την πρωτεΐνη στο διατροφολόγιο σας και θα δείτε τεράστιες διαφορές στο σώμα σας και στους ….γευστικούς σας κάλυκες.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here