Κολύμβηση: Το κολύμπι σε κρύο νερό έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία [vid]

Μπορεί το κολύμπι στα παγωμένα νερά της θάλασσας ή στην κρύα πισίνα να είναι ένα από τα τελευταία πράγματα που θα σκεφτόσασταν να κάνετε, καθώς η θερμοκρασία πέφτει, αλλά υπάρχουν σημαντικά και επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη για την υγεία. Η κολύμβηση στα κρύα νερά κερδίζει ως χόμπι σε δημοτικότητα, ειδικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς είναι μία προσβάσιμη άσκηση σχεδόν σε όλους όσοι είναι άνω των 16 ετών και έχει σημαντικά θετικό αντίκτυπο στην ψυχική και συναισθηματική σας ευημερία.

Τα οφέλη της κολύμβησης σε κρύα νερά στην υγεία

  • Ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Οι επιδράσεις του κρύου νερού στο ανοσοποιητικό σύστημα έχουν μελετηθεί ευρέως. Το κρύο νερό βοηθά στην αύξηση του αριθμού των λευκών αιμοσφαιρίων επειδή το σώμα αναγκάζεται να αντιδράσει στις μεταβαλλόμενες συνθήκες. Με την πάροδο του χρόνου, το σώμα σας γίνεται καλύτερο στην ενεργοποίηση της άμυνας του.

  • Σας φτιάχνει τη διάθεση

Η κολύμβηση στην κρύα θάλασσα ενεργοποιεί τις ενδορφίνες. Πρόκειται για χημικές ουσίες που παράγει ο εγκέφαλος για να μας κάνει να νιώθουμε καλά. Ως μορφή άσκησης η κολύμβηση έχει επίσης αποδεδειγμένα οφέλη στην θεραπεία της κατάθλιψης, εξαιτίας ακριβώς της απελευθέρωσης ορμονών που ενισχύουν τη διάθεση. Οι ενδορφίνες έχουν επίσης αναλγητικές ιδιότητες.

  • Αυξάνει τη λίμπιντό σας

Μια βουτιά στα κρύα νερά της θάλασσας ενισχύει την παραγωγή οιστρογόνων και τεστοστερόνης, ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό τη λίμπιντο.

  • Είναι ένας πολύ καλός τρόπος κοινωνικοποίησης και δημιουργίας νέων φίλων

Υπάρχει μια μεγάλη αίσθηση κοινότητας και συντροφικότητας μεταξύ των κολυμβητών. Δεν υπάρχει τίποτα που να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά από το να αντιμετωπίζουν μια πρόκληση παρέα και να μοιράζονται την εμπειρία ως ομάδα. Η συντροφικότητα σε αυτό το πλαίσιο βοηθά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της αίσθησης του ανήκειν. Είναι σημαντικό να είναι κανείς μέλος μια ομάδας με κοινούς στόχους. Επιπλέον, οι συνοδοιπόροι στο χόμπυ σας, μπορούν να λειτουργήσουν ως υποστηρικτές στο εγχείρημά σας και να ενισχύσουν το κίνητρό σας να παραμείνετε συνεπείς στο πρόγραμμα άσκησής σας, ειδικότερα όταν τα πράγματα ζορίζουν και το τελευταίο που θέλετε να κάνετε είναι μία βουτιά στα κρύα νερά. :

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here